هفته سیزدهم لیگ دو/ میلاد مهر تهران0 شاهین عامری 1/ آخرین برد سال و صعود به رده سوم برای شاهین عامری

شناسه خبر: 31543
تاریخ انتشار: 17 مارس 2021

هفته سیزدهم رقابتهای لیگ دسته دوم برگزار شد و شاهین عامری در تهران یک برد شیرین را کسب کرد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر شاگردان نظرزاده در تهران به مصاف میلاد مهر رفتند که با نتیجه 1بر0 پیروز شدند.تنها گل شاهین عامری را میلاد دریانوردی هافبک خوش تکنیک این تیم به ثمر رساند تا با کسب این سه امتیاز مهم در آخرین بازی سال 99 تیم انها 21 امتیازی شده و باز هم به مکان سوم جدول برسند.

 


عضویت در کانال تلگرام پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر

عضویت در کانال تلگرام

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.

تبلیغات