ایرانجوان در کامیاران چگونه جان گرفت؟

شناسه خبر: 32215
تاریخ انتشار: 06 اردیبهشت 1400

ایرانجوان بوشهر در هفته ای که به شدت سه امتیاز بازی در کامیاران را نیاز داشت ،موفق شد بازی شش امتیازی را بدست بیاورد تا حداقل فعلا از منطقه خطر دور شود.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر وقتی گل سوم تیم ایرانجوان توسط نوری به ثمر رسید و خیال سرمربی بابت برد در خانه حریف راحت شد ،اشک از چشمان خرمزی سرازیر شد تا حداقل بعد از مدتها یک نتیجه خوب بتواند ایرانجوانی ها را خوشحال کند.

سرمربی ایرانجوان در این بازی حسین بازیاری و سجاد مشایخ را در قلب دفاعی تیمش قرار داد تا خیالش بابت تجربه مدافعان راحت باشد.دو مدافع جوان و جویای نام تیمش که اتفاقا هر دو احمدی هستند را در کناره ها قرار داد.جایی که حسین احمدی بدون اشتباه در سمت راست قرار گرفت و محمد رضا احمدی نیز به عنوان مدافع چپ در پست غیر تخصصی خوب کار کرد.

وقتی میانه میدان به دو جوان بنامهای تکین و پولادی در کنار احمدشاهی دوندن سپرده شد ،دو هافبک جوان ایرانجوانی ها در ایجاد مثلث و رسیدن به گلها تاثیرات خود را رونمایی کردند.

این روزها ایرانجوانی ها ضمن ارج نهادن به بازیکن موثر غیر بومی مثل نوری که دو گل زیبا به ثمر رساند بیش از گذشته به یک نکته مهم باید رسیده باشند :در روزهای سخت همین جوانان خودی می توانند عصای دست سرمربی لقب بگیرند.

شاید در آن پخش زنده اینستاگرامی و هنگامی که آریا ماهینی ۲۱ ساله و جوان تک به تک را از دست داده باشد،هواداران این تیم حسرت خورده باشند اما همین بازیکن در آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.حمید نادری هر بار در نوک قرار بگیرد خیال خرمزی راحت است ،ضمن آنکه سیاوشی جوان نشان داد همچنان روند رو به رشد خود را ادامه میدهد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.