رضا نظرزاده سرمربی شاهین عامری:حمایت مسئولین شهرستان را برای همه فصل می خواهیم نه فقط مقابل پرسپولیس!بیش از ۱۰ بار آن صحنه خطا را دیده ام نمیدانم داور چگونه پنالتی نگرفت!

شناسه خبر: 32287
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1400

سرمربی شاهین عامری اعتقاد دارد در هفته های اخیر تیم او اسیر اشتباهات داوری شده است.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر رضا نظرزاده با بیان این مطلب که داوری های لیگ دسته دو باید مورد برررسی قرار بگیرد گفت:در بازی مقابل مس شهر بابک اتفاقاتی رخ داد که متوجه شدم در فوتبال ما تیمهای مظلوم و شخصی باید فکر دیگری به حال خود کنند.در همه بازی های خارج از خانه برای برد ترکیب تیمم را میبندم و از این شکل فوتبال بازی کردن لذت میبرم حتی اگر نتیجه را واگذار کنم.

وی تصریح کرد:در ۱۵ دقیقه پایانی بازی،خطایی روی بازیکن ما رخ داد که مطمئنم در بازی های محلات هم داور مسابقه سوت پنالتی را به صدا در می آورد اما نمیدانم چه شد که حق تیم ما به راحتی ضایع گردید.

خودم  از جمله کسانی هستم که اعتقاد دارم حق و حقوق داوران ما در لیگهای مختلف باید افزایش یابد تا این قشر زحمتکش با کمترین دغدغه ممکن به قضاوت بپردازند اما تا این لحظه چند بار فیلم بازی تیم خودم در شهر بابک را دیده ام و نمیدانم داور مسابقه چگونه این پنالتی را نگرفت.همان یک امتیاز  می توانست سرنوشت ادامه لیگ را تغیر دهد اما…

سرمربی شاهین عامری ادامه داد:در نیم فصل اول روند ما به گونه ای بود که شاهین عامری با ارائه یک فوتبال شناور دیده شد و همین برای من کافیست.تجربه سال اول حضور تیم و قرار گرفتن در جمع تیمهای مدعی به سود ماست و تا هفته آخر دوست دارم در میان تیمهای مدعی باقی بمانیم.

 

نظرزاده به یک نکته مهم تاکید ویژه داشت:تیم ما خصوصی اداره می شود و هر سفر هزینه های سنگینی از جیب مالکان باشگاه پرداخت می شود .این درست که قرعه ما در جام حذفی بازی مقابل پرسپولیس است و یک فرصت مناسب برای شهرستان تنگستان است اما یک سوال دارم یعنی فقط در بازی مقابل پرسپولیس باید منتظر مسئولی باشیم! من و بازیکنان انتظار داشتیم مسئولین شهرستان زحمت حضور در تمرینات تیم را به خود بدهند و در طول فصل کنار باشگاه باشند.دو انسان عاشق { ناصری و مظفری} تیم را ساپورت میکنند اما با این وضعیت آیا انگیزه ای برای آنها می ماند.هر جای این استان بخش خصوصی در فوتبال هزینه میکند براید برای آنها فرش قزمز پهن میکردند اما اتگار همچنان مرغ همسایه در استان ما غاز است!

 

سرمربی شاهین عامری در خاتمه افزود :یک بازی دوستانه خوب مقابل شاهین شهرداری انجام دادیم و باید از مهابادی و مدیران شاهین تشکر کنم به این دلیل که بازی دوستانه در این تایم زمانی به نفع هر دو تیم بود تا نواقص خود را برطرف کنند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.