یحیی گل محمدی سرمربی پدیده:از حضور در شهر جم لذت بردم،بازی جانداری را شاهد بودیم

شناسه خبر: 12805
تاریخ انتشار: 06 مهر 1397

سرمربی پدیده مشهد گفت: من در این چند سال که مربیگری کرده‌ام این طور بازیکنان با شرفی ندیده بودم از تک‌تک آنها تشکر می‌کنم به خاطر انگیزه و تلاشی که کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم از مسابقات لیگ برتر فوتبال دو تیم پارس جنوبی و پدیده از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه ۲۰ هزار نفری تختی شهرجم به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک تمام شد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پدیده مشهد، گفت: بازی را ما خوب شروع کردیم. نیمه اول بازی کاملا دست ما بود و می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم. تسلط خوبی به بازی داشتیم و با پاس های کوتاه توانستیم موقعیت خوبی در زمین حریف داشته باشیم. بازی خوب و جاندار و تماشاگر پسندی بود.

گل‌محمدی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد:‌ بازیکنان پارس جنوبی با ارسال توپ‌های بلند خط دفاعی ما را اذیت کردند و در نهایت به گل رسیدند به بازیکنان خودم، حریف و مهدی تارتار این بازی را تبریک می‌گویم هر کس بازی امروز را دید لذت برد. در مجموع شاهد بازی خوبی بودیم ما نیمه دوم یکی دو موقعیت خوب از دست دادیم اگر زرنگ بودیم می‌توانستیم بازی را به سود خودمان تمام کنیم تنها یک توپ را لو دادیم که همین کار را خراب کرد و تیم حریف بازی را از ما گرفت. علی‌رغم تمام مشکلاتی که داریم بازی را خوب انجام دادیم این تعطیلات پیش‌رو زمان خوبی است که نقاط ضعف را پوشش دهیم.

سرمربی تیم پدیده مشهد در ادامه صحبت‌های خود گفت‌: همه بازیکنان با جان و دل بازی می‌کردند آنها ا نگیزه دارند و دوست دارند پیشرفت کنند. این اصلی‌ترین عاملی است که بازیکنان خوب بازی می‌کنند. مشکلات زیادی داریم و بازی‌های سختی را پیش‌رو داریم. امیدوارم روند پیشرفت ادامه داشته باشد این تنها خواسته من از بازیکنان است که همین‌طور با انگیزه به کار خود ادامه دهند. امروز در رختکن با آنها صحبت کردم واقعاً همه آنها انرژی خود را گذاشته بودند و آمده بودند. من در این چند سال که مربیگری کرده‌ام این طور بازیکنان با شرفی ندیده بودم از تک‌تک آنها تشکر می‌کنم به خاطر انگیزه و تلاشی که کردند.

وی در مورد قضاوت داور گفت: وقتی اعلام کردند کاظمی داور بازی است خوشحال شدیم چون او داور خوبی است هیجان بازی امروز بالا بود اما او خوب قضاوت کرد و او یکی از داوران خوب فوتبال ما است که همیشه خوب قضاوت می‌کند.

گل‌محمدی در مورد تعطیلات پیش‌روی لیگ برتر گفت: این تعطیلات گویا برای این است که تیم ملی بازی دوستانه دارد. این اتفاق برای بازیکنان و باشگاه و مربیان سخت است. ما باید وقت بیشتری بگذاریم تا بدن‌ بازیکنان را برای مسابقه آماده کنیم. خصوصاً تعطیلاتی که مدت آن زیاد است برای باشگاه سخت است. من در این مسئله نمی‌توانم اعتراض کنم چون این اولویت برای تیم ملی همیشه بوده است و به این تصمیم احترام می‌گذارم اما کار باشگاه و مربیان در این تعطیلات واقعاً سخت است.

سرمربی تیم پدیده مشهد در مورد بازی پارس جنوبی گفت: آنها میزبان بودند و نمی‌خواستند مقابل هواداران بازنده باشند. نیمه دوم پرتلاش و با انگیزه ظاهر شدند ما نیمه دوم می‌توانستیم موقعیت ایجاد کنیم اما موقعیت‌ها و فرصت را از دست دادیم حریف روحیه گرفت و ما بازی را در واقع به حریف دادیم. در ادامه به بازی تسلط پیدا کردیم و حتی موقعیت داشتیم اما در هر صورت می‌توانستیم امروز برنده بازی باشیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: هیجان بازی امروز خیلی زیاد بود و در صحنه‌های مشکل به وجود آمده بود. نه آنها می‌خواستند بازنده باشند و نه ما می‌خواستیم بازنده باشیم این موقعیت باعث بالا رفتن هیجان می‌شد. این موارد در فوتبال زیاد است و به خاطر این هیجان نمی‌توانیم از داوری ایراد بگیریم.

سرمربی تیم پدیده مشهد در پایان صحبت‌های خود گفت: از حضور در این شهر لذت بردم حضور  در کنار مردم باصفا و خونگرم حس خوبی به من می‌دهد. از همه هواداران این تیم تشکر می‌کنم آنها بعد از بازی ما را تشویق کردند و برای آنها آرزوی موفقیت دارم. امیرحسین کاظمی امروز علی‌رغم اینکه مادربزرگ خود را از دست داده بود اما با تمام توان بازی کرد و او نیز تشکر می‌کنم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.