سوژه روز :مواظب فوتبال پایه بوشهر باشید!

شناسه خبر: 32323
تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1400

فوتبال در استان بوشهر آنقدر جذابیت داشته و دارد که هر ساله تعداد زیادی بازیکن به تیمهای متعبر استان و کشور معرفی می شوند.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر از آنجا که رونق مدارس فوتبال در استان از جایگاه ویژه ای برخوردار شده ،اکنون زمان آن رسیده نظارت بیشتری در سطوح پایه استان از نونهالان تا جوانان و امید انجام شود.

در ماههای اخیر با توجه به شرایط کرونایی شاید بازی های بدون تماشاگر و حتی کنسل شدن برخی لیگ های پایه باعث شده صدای اعتراض هایی شنیده شود که امری طبیعی است اما مهم تر از همه این مسائل ،باید روی نکات ریز و مهمتری توجه گردد!

در حالی که برخی مربیان زحمتکش در فوتبال پایه از زندگی شخصی هم مایه گذاشته تا سرمایه های استان پیشرفت کنند به تازگی اتفاقاتی رخ داده که هیات فوتبال و نهادهای امنیتی باید ورود کنند.بحث پولهای آنچنانی که از برخی خانواده ها گرفته شده تا مسائل دیگر که شاید قابل نوشتن نباشند اما قابل پیگیری هستند.فوتبال پایه مربی دلسوز و عاشق می خواهد که شکر خدا فوتبال استان کم ندارد .این قشر در گمنامی کار خود را انجام میدهند و منتی هم بر سر فوتبال ندارند اما در این میان باید هیات فوتبال و شاید نهاد های بالا دستی ریزبین تر از گذشته هم نظارت کنند و اگر موضوعی به انها مربوط می شود خیلی مقتدرانه ورود کنند.

در رده های نوجوانان و جوانان گاها خبرهایی شنیده می شود که جای تعجب دارد .تامین هزینه های تیمداری از شهرستان گرفته تا رقابتهای کشوری باید طبق اصول صحیح فوتبال پیش برود و قرار نیست بازیکنی که فقط پول دارد خودی نشان دهد و انهایی که مستعد هستند زیر سایه بمانند!

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.