قایدی آنقدر سماجت کرد تا پنالتی گرفت(عکس)

شناسه خبر: 33528
تاریخ انتشار: 20 تیر 1400

مهدی قایدی ستاره بوشهری  آنقدر در نفوذ به عمق دفاع سایپا سماجت به خرج داد تا بالاخره یک خطای پنالتی از مدافعان این تیم گرفت.

مهاجم تکنیکی استقلال در مصاف با سایپا نیز همچون دیدارهای گذشته یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و اثرگذاری مستقیم خودش را نیز در کسب یک پیروزی دیگر به خوبی گذاشت.

مهدی قایدی که امروز برخلاف شیخ دیاباته و ارسلان مطهری از ابتدا در کنار آرمان رمضانی در خط حمله استقلال قرار گرفته بود، از دقایق ابتدایی سعی داشت با حرکات تکنیکی خود و نفوذ به عمق دفاع تیم سایپا موقعیت آفرین باشد که اتفاقات چندین بار نیز خطرساز شد.

قایدی که در توپ گیری پشت محوطه جریمه و ورود به محوطه با جاگذاشتن مدافعان مستقیم شگرد خاصی دارد در مصاف با سایپا نیز چندین بار این کار را تکرار کرد. معمولا قایدی در این موقعیت ها طوری خودش را در مسیر توپ قرار می دهد که یا فرصت شوتزنی و گل داشته باشد یا مدافعان روی او خطای پنالتی کنند.

مهاجم استقلال در دقیقه ۱۱ بازی یکبار این حرکت را انجام داد و در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. او در دقیقه ۷۰ بازی با نفوذ خوب خودش یک موقعیت عالی برای خود ساخت که توپش به تیر دروازه خورد. در دقیقه ۷۶ اما اصرار و سماجت قایدی برای عبور از مدافعان سایپا و رسیدن به دروازه در محوطه جریمه حریف نتیجه داد و خطای حسین ماهینی روی او را داور اعلام پنالتی کرد.

به عبارت بهتر سماجت قایدی برای رسیدن به دروازه حریف بالاخره نتیجه داد و باعث شد گل استقلال توسط مطهری زده شود و به نوعی او زمینه ساز برتری آبی ها مقابل سایپا باشد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.