بهروز نوروزی فرد مدافع شاهین شهرداری:هر بازی برای ما یک فینال است

شناسه خبر: 3354
تاریخ انتشار: 16 مهر 1396

 

نوروزی فرد: هر بازی برای ما حکم فینال دارد/ هواداران هویت شاهین هستند و بزرگترین تکیه گاه برای بازیکنان و کادر فنی به شمار می روند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، بهروز نوروزی فرد در گفتگویی در خصوص شرایط فعلی تیمش اظهار داشت: با برنامه ریزی مناسبی که امسال در جذب بازیکن صورت گرفت، کادر فنی تیم پرمهره ای را آماده مسابقات کرد که بازیکنان کارآمد و با تجربه ای در کنار چند جوان خوب و مستعد تیمی مدعی را روانه رقابتها کرده است و تا کنون هم نتایج خوبی بدست آمده و اعتقاد دارم این تیم در ادامه رقابتها با هماهنگی بیشترشرایط فنی بهتری پیدا خواهد کرد.

مدافع تیم شاهین شهرداری بوشهر در خصوص تیمهای هم گروه اشاره کرد: به مانند سال گذشته امسال هم گروه ما نسبت به دو گروه دیگر سخت تر هست اما فرقی ندارد چون هر بازی برای ما حکم فینال دارد و با هدف صعود به لیگ دسته یک می خواهیم در دور اول و همچنین دور دوم با قدرت بازیها را ادامه دهیم.

نوروزی فرد افزود: خوشبختانه بازیکنان جوان و مستعدی از تیمهای پایه به تیم بزرگسالان ملحق شده اند که در ترکیب تیم می توانند کارساز شوند و با عملکردی که تیمهای پایه باشگاه در چند سال اخیر داشته اند می توان به آینده تیم بسیار امیدوار بود.

بازیکن شاهین شهرداری بوشهر خطاب به هواداران گفت: هواداران هویت شاهین هستند و بزرگترین تکیه گاه برای بازیکنان و کادر فنی به شمار می روند. عملکرد این عزیزان در حمایت از تیم قابل تقدیر است و امیدوارم در ادامه رقابتها شاهینی ها ورزشگاه را لبریز کنند تا بتوانیم نتایج دلخواه را کسب کنیم.

 

گفتگو:عبدالرضا کللی


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.