پارس جنوبی جم در انتظار تصمیمات “بدرد بخور” نه تکراری!

شناسه خبر: 33811
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1400

از گوشه و کنار خبر میرسد در پایتخت برای نیمکت پارس جنوبی جم به شکل تکراری مربیان مختلف پیشنهاد می شوند.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر تیم پر طرفدار شهر جم در حالی فصل را با محمد نصرتی خاتمه داد که با توجه مصاحبه های نصرتی بعید است وی بار دیگر روی نیمکت تیم جمی بنشیند مگر اینکه اتفاقات در هفته های آتی به شکل دیگری رقم بخورذ.

در این میان باید به وضعیت تیم نفتی استان بوشهر سر و شکل داده شود و پرداخت بدهی ها در اولویت قرار بگیرد.افشاری که از زمان روی کار آمدنش یکی دو مصاحبه از وی دیده شده و عنوان کرده :دوست دارد روی تیمهای پایه سرمایه گذاری کند اما اگر اینها در حد شعار باشد دردی را دوا نخواهد کرد.

با احترام به مربیان غیربومی این سوال در ذهن اهالی فوتبال پیش می آید که اگر باز هم مثل گذشته از خارج از استان سرمربی انتخاب شود او چه شناختی از این همه استعدادهای نهفته درون استان بوشهر خبر دارد! می داند ستاره لیگ دو در شاهین عامری میلاد دریانوردی است؟میداند در کنگان بازیکنان خوبی هستند که منتظر یک فرصت هستند تا در پارس دیده شوند {مانند علی دشتی}خبر دارد میمدی در دو سال اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اما روی دیگر ماجرا با مربیان بومی این است اگر قرار باشد در میانه های جدول قرار بیگرند افرادی مانند کللی فرد،جم رتبه،آرامش ،خرمزی ،مفتخر ،دلگرم ،قنبری ،نظرزاده،محمود خرمزی {در تیم لیگ برتری اراک کمک مربی نامهای بزرگی است} و ده ها نمونه دیگر نمی توانند انجام دهند؟!

آرامش در قهرمانی لیگ سه ایران بازیکنان گمنامی رو کرد،خرمزی در ایرانجوان همین فصل کلی جوان با انگیزه را بازی داد که تعداد آنها از انگشتان دو دست هم بیشتر شد.طارمی ،ماهینی در زمان دلگرم و مفتخر رو شدند،محمود خرمزی در ایرانجوان به مهدی قایدی بها داد و چندین نمونه دیگر که می توان اسم برد.

واقعیت این است که پارس جنوبی جم متعلق به استان بوشهر و مردمان خونگرم جمی است که دوست دارند حداقل سه الی چهار بازیکن از همین شهر در لیست ۱۸ نفره تیمشان قرار بگیرند که البته حق طبیعی آنهاست.

روزگاری دشتی،پورامینی ،صالحی ،جم رتبه،دژگاهی در همین تیم پارس دیده شدند و اکنون وقتی قرار است هزینه ای معقول انجام شود این حق بچه های استان است از مربی گرفته تا بازیکن و حتی سرپرست و کادر تدارکات و امور رسانه ای!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.