گزارش روز:چرا باختن با این جوانان به دل نشست!

شناسه خبر: 34570
تاریخ انتشار: 26 مهر 1400

شاهین شهرداری در روزی مقابل قشقایی شیراز قرار گرفت که مهدی قنبری سرمربی این تیم حتی یک جلسه عرقگیری ساده هم زمان نداشت تا بازیکنان جوانش را کنار هم تمرین دهد.

با همه این اوصاف که همگان میدانند شاهین با چه وضعیتی هفته اول را پشت سر گذاشت اما بعد از سالها هشت بازیکن جوان از همین استان در ترکیب شاهین به میدان رفتند تا فضا حداقل در بدترین شرایط برای بازیکنان جوانی که محصول همین باشگاه هستند ،فراهم شود!

برخی اعتقاد دارند اگر همین تیم در وضعیت بحرانی موفق شد در میدان حاضر شود باید قدردان مریبان زحمتکش پایه ای بود که بدون چشمداشت سالهاست در عرصه بازیکن سازی تلاش میکنند .این نکته آنجایی به چشم آمد که در بدترین وضعیت حدود بیست روز پیش نام همین تعداد بازیکن ثبت شد تا حداقل نتیجه ۳بر۰ ثبت نشود.

اولین سرمربی گری مهدی قنبری در رقابتهای لیگ دسته اول با شکست همراه شد اما قطعا برای او هم به عنوان سرمربی این شکست جذاب بود که در پایان بازی از بازیکنان تیمش تشکر ویژه ای داشت.

هیچ کس انتظار ندارد این شاهین در لیگ دسته اول امسال مدعی باشد و ماندن در این رقابتها قطعا بهترین اتفاق ممکن برای تیم بوشهری است به شرطی که استفاده از این بازیکنان جوان تداوم داشته باشد و  اضافه شدن بازیکنانی مانند محمد مشایخ یا مصطفی احمدی و محمد رضا میمدی و در نهایت سه چهار بازیکن خوب و با کیفیت از خارج از استان وضعیت تیم را بهبود میبخشد.

کادر فنی صد در صد بومی شاهین که روز یکشنبه در ورزشگاه شهید مهدوی تنگک از آنها رونمایی شد به خوبی میداند که بودجه ای مانند سالهای گذشته در اختیار آنها نیست و حالا که بازیکنان با کیفیتی مانند علوی،شکیب خو،مهر ،پولادی،زارعی،مرادی و… حضور دارند با تکیه بر همین جوانان که شکر خدا در این استان کم هم نیستند باید لیگ را ادامه دهند.

جوانانی که در کنار ره آور و صالحی با تجربه بدون یک جلسه تمرینی مقابل قشقایی شیراز حتی میتوانستند برنده بازی باشند.باختی که هیچ آدم منطقی فوتبال فهم در بوشهر را ناراحت نکرد و اتفاقا در فضای مجازی با حمایت و استقبال زیادی همراه شد .باید از گذشته درس گرفت و هتل ها و خوابگاه های بوشهری را با بازیکن بی کیفیت و فله ای غیر بومی پر نکنیم تا بدهی های سنگین بالا نیاید!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.