تصاویر:شاهینی های قدیمی برای نجات تیم دست بکار شدند

شناسه خبر: 22514
تاریخ انتشار: 17 مهر 1398

طی ۴۸ ساعت گذشته بزرگان و پیشکسوتان باشگاه شاهین بوشهر طی اقدامی نمادین با حضور در کنار تیم و هواداران قدیمی برای اتحاد و همدلی بیشتر گرد هم آمدند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر بزرگانی مانند ابراهیم رفعت ،رحیم عیساوندی،سهراب بختیاری زاده،برادران کاوئیان،محمد محمدی ،سعیدشکوریان و اکبر شاکر با گرفتن عکس یادگاری در کنار دو لیدر قدیمی شاهین{جمشید پولادی و بیژن شیرالی} بر وحدت و همدلی بزرگان تیم تاکید کردند .در حالی که شاهین شهرداری در رقابتهای لیگ برتر شرایط خاصی دارد و بیش از هر زمان دیگری نیاز به تقویت و حمایت دارد ،بازیکنان سابق این باشگاه بوشهری بدون ایجاد حاشیه و با این روش سعی کردند علاقه مندان به تیم پرطرفدار بوشهری را امیدوار به روزهای آتی کنند.

 

از طرفی استاد جلال غریب زاده بزرگ و مرد خاص فوتبال بوشهر که نام وی با باشگاه شاهین عجین شده در تمرین روز چهارشنبه شاهین شهرداری حضور پیدا کرد و دقایقی با عبدالله ویسی سرمربی این تیم به گفتگو پرداخت.ایمان دشتی کاپیتان با سابقه شاهینی ها نیز به همراه آقا جلال در ورزشگاه مخبلند حاضر شد تا این حلقه اتحاد برای نجات شاهین شهرداری بحران زده قوی تر شود.

 

این حضور و حمایت قدیمی های شاهین شهرداری در تمرین ،وظیفه ویسی و بازیکنان تیم را سنگین تر از قبل کرد و آنها برای جبران امتیازات از دست رفته، تلاش بیشتری کنند.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.