سوژه روز:صحبتهای ضد و نقیض آقای مدیر عامل ،شاید هم بی تجربگی !

شناسه خبر: 24513
تاریخ انتشار: 08 دی 1398

مراد مرادی مدیر جوانی که بعد از استعفای بهرام رضاییان ،امور مدیریتی باشگاه پارس جنوبی جم را بر عهده گرفته طی چند روز گذشته حرفهای جالب توجهی مطرح کرده و تصمیمات عجیبی گرفت .

 

به گزارش فوتبال بوشهر مرادی در مصاحبه رادیویی عصر یکشنبه با برنامه پسین ورزش عنوان کرد طی چند روز مطالعات و مذاکرات زیادی با افاضلی سرمربی جدید تیمش داشته و با مشورت گرفتن از یکی دو نفر به جمع بندی رسیده است.

حال بخوانید مصاحبه سرمربی جدید پارس را در گفتگو با سایت ورزش سه:این کار خیلی اتفاقی و تقریباً همه کارها در یک روز انجام شد!

تا اینجای کار ما متوجه نشدیم کدام مورد صحیح است و آیا افرادی پر نفوذ در یک مجموعه خاص هماهنگی داشته اند یا خیر!؟ در این گفتگوی رادیویی مرادی گفت:من تا آخر فصل مدیر عامل باشگاه نخواهم بود و فرد دیگری جانشین من خواهد شد! و این نکته مهم هم اشاره کرد که تیم ما در ادامه فصل هیچ مشکل مالی نخواهد داشت.

 

اما دنبال کنید صحبتهای مرادی در برنامه نشان یکشنبه شب :با مربیانی مانند ویسی صحبت کردیم که او قرار شد به ما خبر بدهد اما خبری نشد! ویسی سرمربی سابق شاهین شهرداری در این باره می گوید :ماجرا اینگونه که شما می گویید نیست! آقای مرادی به من زنگ زد و سپس با عنوان اینکه ده دقیقه دیگر به شما زنگ خواهیم زد دیگر هیچ خبری از ایشان نشد.اتفاقا من به حضور در جم و پارس علاقه مند بودم اما باید صادقانه با مردم حرف زد.

 

در این میان و با توجه به صحبتهایی که از مدیر عامل جوان و کم تجربه پارس جنوبی جم شنیده و دیدیم ،یک نکته کاملا مشخص است که تناقض و البته شاید بی تجربگی در مواجه با رسانه ها و انجام مصاحبه ها مشهود است.

 

واقعیت موجود این است که :آمدن افاضلی به تیم پارس جنوبی جم با اقبال قابل توجهی نزد هواداران این تیم و عموم استان مواجه نشد اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست .سرمربی جدید پارسی ها در اخرین حضورش با تیم کارون اروند خرمشهر نتایج قابل توجهی نگرفت اما شاید شهر جم و هواداران خونگرم این تیم و یک تیم خوب که در نیم فصل هیچگاه تنها نماند و همیشه از سوی رسانه ها و هواداران حمایت شد ،بتواند برای سرمربی ۴۷ ساله پارس خوش یمن باشد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.