پنجمین قهرمانی شیرهای پابرهنه به ثبت رسید/ مسلم و دوستان جام را بالای سر بردند

شناسه خبر: 3462
تاریخ انتشار: 20 مهر 1396

آخرین هفته لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران برگزار شد و دریانوردان پارس جنوبی موفق شد در یک بازی تشریفاتی با نتیجه ۲بر۱ شهرداری بندر عباس را شکست دهد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر شیرهای پابرهنه بوشهری در حالی پنجمین جام قهرمانی را بالای سر بردند که ورزشگاه ساحلی دهکده گردشگری بوشهر با حضور پر شمار اهالی فوتبال پر شده بود تا شکوه فوتبال بوشهری باز هم بیشتر عیان شود.

 

در این بازی ابتدا حمید بهزادپور دروازبان دریانوردان پارس جنوبی گل اول بازی را به ثمر رساند و در ادامه محمد احمدزاده گل دوم را وارد دروازه بندری ها کرد.بازی بدون حساسیت خاصی خاتمه یافت تا مراسم باشکوه قهرمانی و اهدای جام با حضور ساکت دبیر فدراسیون فوتبال و دیگر مسئولان استانی برگزار شود.

 

در حاشیه این دیدار:حضور چشمگیر خانواده های فوتبال دوست بوشهری از جمله بانوان در ورزشگاه به شکل ویژه ای عیار عزت و کرامت مردم فوتبال دوست بوشهر را بالا برد.

 

این بازی از شبکه هاب ورزش و شبکه بوشهر به شکل زنده و با صدای شاهین بهرام نژاد پخش شد.

 

محمد حسین میثاقی گزارشگر محبوب برنامه نود برای اجرای مراسم جشن قهرمانی در کنار شاهین بهرام نژاد از تهران به بوشهر آمده بود.

 

حسن غلامی چهره طنز پرداز و محبوب بوشهری ها هم در ورزشگاه حضور داشت.

 

مهندس رضاییان مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی به همراه آرش میراسماعیلی قهرمان سابق جودو دنیا وارد ورزشگاه شد.

 

مهدی جعفری و محمد زائری دو عکاس پر تلاش بوشهری بلافاصله بعد از اتمام بازی شاهین شهرداری خود را به ورزشگاه ساحلی رساندند تا پوشش تصویری این بازی هم از دست ندهند!

 

استقبال از این بازی عالی بود و تقریبا تمام صندلی های ورزشگاه پر گردید.

 

ایمان میرشکاری مداح اهل بیت نیز بعد از پایان مراسم سنج و دمام ،دقایق کوتاهی به نوحه خانی پرداخت و فضا را معنوی نمود.

 

میلاد فیاض بخش هافبک انرژیک و توانای شاهین شهرداری که مشخص بود بعد از بازی تیمش در ورزشگاه شهید بهشتی راهی ورزشگاه دیگری شده نیز در گوشه ای از استادیوم کنار محمد مشایخ بازیکن جوان تیمش نشسته بود و بازی را نگاه میکرد.

 

 

مهندس یوسفی،احمد بهروزیان،محمد نجفی،ناصر باستی،خانم شهریاری ،محمد رضا ساکت،فریدون اصفهانیان و بهرام رضاییان از جمله افرادی بودند که برای اهدای مدال قهرمانی و جام روی سن آمدند .

 

اکتاویو سرمربی جدید و برزیلی تیم ملی ساحلی هم در ورزشگاه حضور داشت.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.