تراکتور سازی تبریز ۱ پارس جنوبی جم۱ / یک امتیاز با ارزش از شهر پر شورها و ادامه صدرنشینی برای جمی ها

شناسه خبر: 3547
تاریخ انتشار: 21 مهر 1396

تراکتور سازی تبریز ۱        پارس جنوبی جم۱

 

 

هفته نهم لیگ هفدهم، جمعه ۲۱/۰۷/۹۶، ساعت ۱۷، ورزشگاه یادگار امام

داور:  موعود بنیادی فر            کمک ها:محمدرضا منصوری، بابک عباسقلی زاده

 

 

ترکیب تراکتورسازی تبریز:فرزین گروسیان، محمدرضا مهدی زاده، محمد ایرانپوریان ، مهدی کیانی ، محمدرضا آزادی{۶۸فرزاد حاتمی} ، عارف آغاسی ، فاخر تهامی ، محمد نادری ، امیر اسدزاده ، مهدی شریفی و امیر نصر آزادانی

سرمربی: یحیی گل محمدی

 

 

ترکیب پارس جنوبی جم:محسن فروزان، ایمان سلیمی ، مجتبی لطفی، ابراهیم صالحی{۶۹ارسلان مطهری}، مهدی زبیدی، حسین پور امین، میثم تیموری، فرشاد سالاروند{عرفان معصومی۶۲}، احسان تاییدی{۸۰احسان تاییدی} ، مجید علیاری  و فرشاد محمدی

سرمربی:مهدی تارتار

 

سرمربی: مهدی تارتار

 

 

 

 

 

گزارش بازی:پاری جنوبی جم در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران در تبریز مقابل تراکتورسازی به نتیجه ۱بر۱ دست یافت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر تارتار و تیمش که با یک آرایش هجومی در یادگار امام به میدان رفته بودند با ارائه یک بازی زیبا و خوب در روزی به تساوی رسیدند که حتی میتوانستند تراکتور را در خانه اش شکست دهند.پارس جنوبی جم در غیاب بازیکنان تاثیرگذاری مانند سینک،دشتی و نقی زاده بازی خوبی به نمایش گذاشتند و اگر درخشش گروسیان درون دروازه تبریزی ها نبود شاید با سه امتیاز کامل راهی خانه می گردیدند.

 

نیمه اول بدون گل خاتمه یافت آنهم در حالی که فروزان یکی دو واکنش خوب داشت اما در نیمه دوم ابراهیم صالحی آماده در خط حمله موثر بود تا اینکه خطایی را که روی خودش انجام شده بود ،به گل اول بازی تبدیل شد.بعد از این گل محمد ایرانپوریان مدافع همیشه گلزن تراکتوری ها روی یک فعل و انفعال دروازه پارس جنوبی جم را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

 

در دقایق آخر بازی هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند اما گروسیان دروازبان تراکتور روز خوبی را پشت سر گذاشت تا جمی ها با ۱۹ امتیاز همچنان صدرنشین باشند.

 

 

 

بهترین بازیکن میدان:حسین پور امینی با تقدیر از فرزین گروسیان/ کاپیتان پارس جنوبی جم در طول نود دقیقه آنقدر خوب و مسلط بازی کرد که جای هیچ حرف و حدیثی برای انتخابش به عنوان ستازه بازی نگذاشت.شماره ۱۱ پارس جنوبی جم با پاس های قطری زیبا و حضور موثر در میانه میدان بارها خطا گرفت و نشان داد در اوج آمادگی قرار دارد.ضمن آنکه دروازبان جوان تبریزی ها در چند نوبت ناجی تیمش گردید.

 

 

 

شرح گل‌ها:

پارس جنوبی جم ۱ تراکتورسازی تبریز ۰(دقیقه ۵۶، گل به خودی): حرکت جمی ها در این دقیقه یک گل برای آنها به همراه داشت و ضربه صالحی را ایرانپوریان از روی خط دروازه دور کرد اما این توپ با برخورد به آقاسی وارد دروازه تراکتوری ها شد تا گل اول بازی به ثمر برسد.

پارس جنوبی جم ۱ تراکتورسازی ۱(دقیقه ۵۹، محمد ایرانپوریان): تبریزی ها خیلی زود موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند و حرکت دیدنی ایرانپوریان با ضربه زیبای او ادامه یافت و اولین گل تراکتوری را به دنبال داشت.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه ۱۶ – اولین خطر این بازی در این دقیقه صورت گرفت و نصرآزادانی می توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند که این فرصت از دست سرخ پوشان پرید.
دقیقه ۲۱ – پاس جنوبی در این دقیقه می توانست گل اول خود و بازی را به ثمر برساند اما این اتفاق نیفتاد و گروسیان با واکنش فوق العاده خود مانع از باز شدن دروازه اش شد.

دقیقه ۳۷ – حرکت تکنیکی تهامی با ضربه او دروازه پارس جنوبی را به خطر انداخت اما واکنش فروزان مانع از گلزنی این بازیکن شد.

دقیقه ۵۱ – حرکت تاییدی می توانست اولین گل بازی  را به دنبال داشته باشد اما  ضربه او توسط دروازه تراکتوری ها مهار شد.

دقیقه ۷۲ – حرکت دیگری از سوی پارس جنوبی جم صورت گرفت تا این تیم بتواند دومین گل بازی را به ثمر برساند اما گروسیان موفق شد به زیبایی مانع گل شدن این توپ شود.

دقیقه ۷۹ – فرصتی ایده آل در این دقیقه نصیب تراکتوری ها شد اما شریفی قدر این فرصت را ندانست و توپ را از بالای دروازه پارس به بیرون زد.
دقیقه ۸۳ – یک موقعیت فوق العاده دیگر نصیب پارس جنوبی شد و مهاجم این تیم نیز ضربه خود را به سوی دروازه تراکتورسازی زد اما گروسیان موفق شد به با جگیری فوق العاده خود این موقعیت را نیز دور کرد.
دقیقه ۸۵ – ضربه سر فرزاد حاتمی چیزی نمانده بود تا دومین گل تیمش را به همراه داشته باشد اما مدافعان هوشیار پارس این توپ را دور کردند.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.