در پی عدم سفر شاهینی ها به کرمان / گلایه شدید سازمان لیگ از مسئولان استان بوشهر: هویت مسابقات را زیر سوال نبرید!

شناسه خبر: 35474
تاریخ انتشار: 23 آذر 1400

 

 تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر برای بازی با مس به کرمان سفر نکرد تا مسابقه هفته دهم دو تیم برگزار نشود.

فریبز محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در مورد عدم سفر شاهین به کرمان و لغو مسابقه اظهار داشت: با توجه به مصاحبه‌های سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با رسانه‌ها؛ متاسفانه این مطالب رسما به سازمان لیگ اعلام نشد.  طی تماس‌هایی که با سرپرست تیم شاهین شهرداری و همچنین رئیس و دبیر هیات فوتبال استان بوشهر داشتم، خواستم اقداماتی را انجام بدهند تا تیم علیرغم مشکلات موجود به کرمان سفر کند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول تصریح کرد: عصر روز گذشته حدود ساعت ۱۶، سرپرست تیم شاهین به من اعلام کرد که مشکلات در حال برطرف شدن است و در این بازی حاضر می‌شویم. برای همکاری بیشتر با شاهین با مساعدت ناظر، جلسه هماهنگی از شب قبل به به صبح روز مسابقه موکول شد تا اعضای شاهین بتوانند در جلسه حاضر شوند. متاسفانه ساعت ۱۱ صبح امروز، ناظر بازی به من اطلاع داد که نمایندگان شاهین در جلسه حاضر نشدند و اعلام کردند به کرمان نمی‌آییم.

وی افزود: علیرغم قولی که سرپرست تیم داده بود شاهین در کرمان حاضر نشد. ما از سرپرست تیم و تمام مسئولان و مقامات باشگاه و استان انتظار داریم همکاری بیشتری داشته باشند و اینگونه لیگ دسته اول را زیر سوال نبرند. طبق قوانین، راس ساعت مقرر همه عوامل مسابقه به وظایف خودشان عمل می‌کنند و اگر تیم شاهین تا لحظه بازی در زمین حاضر نشود، گزارشی را تهیه و امشب یا فردا به کمیته انضباطی و دبیر فدراسیون فوتبال تقدیم می‌کنیم. از کمیته انضباطی هم انتظار داریم که اشد مجازات را در این مورد در نظر بگیرد. از مدیریت مجموعه استان شدیدا گلایه داریم که چرا مشکلات را به این نقطه می‌رسانند که هویت مسابقات زیر سوال برود؟

محمودزاده در مورد اینکه آیا ممکن است با ادامه این روند شاهین از جدول مسابقات خارج و لیگ یک ۱۷تیمی شود، گفت: الان نمی‌توانیم در این مورد صحبت کنیم. باید گزارش این بازی را مکتوب و به کمیته انضباطی ارسال کنیم. بعد از نظر و رای این کمیته می‌توان در خصوص این مساله صحبت کرد.

مسئول مسابقات لیگ آزادگان در خصوص درخواست ملوان برای تغییر داور مسابقه با خیبر و جنگ بیانیه نویسی این دو باشگاه، عنوان کرد: همه مسائل و هر اقدام و اتفاقی از جانب تیم‌ها و باشگاه‌ها، قطعا توسط ارکان قضایی رصد و رسیدگی می‌شود. سازمان لیگ نیز در مورد هر اتفاقی اگر لازم باشد گزارشات مربوطه را به کمیته انضباطی یا دیگر ارکان قضایی فدراسیون ارائه می‌کند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.