حسین خطیبی سرمربی ایرانجوان:حق ایرانجوان است که در لیگ یک بماند،رسیدن بازیکنان مصدوم شرایط ما را بهتر کرده است

شناسه خبر: 8751
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1397

حسین خطیبی سرمربی ایرانجوان بوشهر پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری تبریز این برد را به هواداران تقدیم کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر خطیبی در جمع خبرنگاران گفت:ابتدای صحبتهایم این برد را به هواداران بوشهری تقدیم میکنم که امروز از دقیقه یک بازی کنار ما بودند.

 

انشالا بتوانیم بازی های بعدی را نیز به همین شکل ادامه دهیم.باور کنید شهرداری ماهشهر تیم خوبی است اما با رسیدن بازیکنان مصدوم به این بازی شکر خدا سه امتیاز بازی مال ما شد.بچه خیلی تلاش کردند و حق ما برد بود.

 

سرمربی ایرانجوان ادامه داد:پتانسیل ایرانجوان بالا است و اگر حمایت شویم می توانیم در لیگ بمانیم.در مورد داوری تا موقعی که بازیکن آنها اخراج نشده بود خوب بود اما بعد از اخراج با هر اعتراض تیم حریف به ضرر ما سوت میزد.در کل از نحوه داوری رضایت دارم.

 

خطیبی در مورد آینده ایرانجوان تصریح کرد:ما بازی به بازی پیش می رویم.به بچه ها گفتم هر بازی یک فینال است،سعی می کنیم نتایج بهتری را بگیریم.تاکید میکنم حق ایرانجوان ماندن در لیگ دسته اول است.حضور مسئولان در اردوی تیم از لحاظ روحی برای بچه های ما خوب است اما همه باید کمک کنند تا تیم در لیگ بماند.

 

خطیبی افزود:بچه ها می خواهند و این خیلی خوب است،باور کنید در بازی قبلی مقابل شهرداری تبریز حق ما باخت نبود! داور مسابقه بعد از گل اول ما گل دوم را قبول نکرد وگرنه روند بازی به نفع ما بود.در صورتی که گل ما کاملا سالم بود.شهرداری تبریز فقط دو شوت زد که به گل تبدیل شد.سعی می کنیم شرایط روحی بازیکنان را به شکلی بالا ببریم که در بازی آینده باز هم نتیجه بگیریم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.