سرمربی شاهین شهرداری بوشهر: بلاتکلیفیم و مشکل مالی داریم/ پیشکسوتان جور باشگاه را می کشیدند

شناسه خبر: 35933
تاریخ انتشار: 21 دی 1400

 

مهدی قنبری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار تیمش مقابل سایپا در هفته سیزدهم  رقابت های لیگ یک اظهار داشت: با توجه به این که مشکلات زیادی در تیم وجود دارد و به مدت یک ماه تمرین نداشتیم و چند بازیکن در اختیار تیم نبودند، بازی خوبی ارائه دادیم. تعدادی از بازیکنان اعلام کردند که ادامه همکاری برایشان مقدور نیست و ما در دیدار با سایپا با بازیکنان زیر ۲۳ سال خود وارد زمین شدیم تا بازی برگزار شود.

وی افزود: مقابل سایپا هر چه که به جلو رفتیم بازیکنان از لحاظ بدنی دچار مشکل شدند و با وجود این شرایط توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم. دو گل در دیدار گذشته به ثمر رساندیم ولی داور آنها را قبول نکرد.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در مورد این که آیا مشکلات مالی در باشگاه همچنان آنها را اذیت می کند یا خیر گفت: ما مشکلات فراتر از مالی داریم و جدا از آن بلاتکلیف بودن باشگاه ما را اذیت می کند. کسی نیست که مسئولیت باشگاه را قبول کند و نمی دانیم که مالک باشگاه چه کسی است. البته که مالک باشگاه شهرداری است ولی فقط به صورت اسمی است و مسئولان به ما کمک نمی کنند.

قنبری ادامه داد: منظور من از این صحبت ها این است که اگر در مسابقات برای یک بازیکن اتفاقی رخ دهد کسی نیست که مسئولیتش را قبول کند. ۹۹ درصد مشکلات شاهین مشکلات مالی است و فقط یک درصد مشکل واقعی وجود دارد  ولی همان یک درصد باعث می شود که تمرینات تیم تعطیل شود.

وی در خصوص بیانیه پیشکسوتان باشگاه به شهرداری مبنی بر این که قصد در اختیار گرفتن باشگاه را دارند،  عنوان کرد: یکسری از پیشکسوتان باشگاه شاهین شهرداری که در بدنه شهرداری حضور دارند، تا به الان به واسطه حضورشان جور مدیریتی تیم را کشیده اند. بیانیه آنها این گونه بوده که ما از حالا به بعد نمی توانیم جور ناهماهنگی در مدیریت باشگاه را بکشیم و اگر قرار است ما مشکلات را حل کنیم  تیم را به خودمان بسپارید تا اسپانسر یا اعضای جدید اضافه کنیم. این موضوع یک تعیین تکلیف از طرف شهرداری بوده است.

سرمربی بوشهری ها در مورد بازی فردای تیمش مقابل خیبر خرم آباد اظهار داشت: باتوجه به این که خیبر یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است و پشتیبان خوبی دارد، بازی سختی در مقابل آنها خواهیم داشت. شرایط ما با تیم های دیگر نابرابر است و با توجه به این که تمرین نداشتیم هیچ ایده فنی در بازی بعدی خود نداریم. تعدادی از بازیکنانمان دچار سرماخوردگی شدند و مصدوم هستند و با وجود این شرایط در بازی های لیگ شرکت می کنیم تا بتوانیم از سقوط تیم جلوگیری کنیم.

قنبری تاکید کرد: متاسفانه شرایط هیچ تغییری نمی کند و امیدوارم مسئولان نگاهشان به فوتبال را عوض کنند و اتفاقاتی رخ دهد تا تمامی باشگاه ها پشتیبان داشته باشند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.