میشو سرمربی شاهین شهرداری:فوتبال ضربه بزرگی خورد،در بهترین شرایط تمرینی بودیم که کرونا آمد

شناسه خبر: 25799
تاریخ انتشار: 29 فروردین 1399

سرمربی شاهین بوشهر می‌گوید ضرر عظیمی به سرمایه‌ فوتبال وارد شده اما به عقیده من بهتر است این لیگ به پایان برسد و لیگ آینده را با برنامه‌ریزی دقیق و با کیفیت اجرا کنیم.

میشو کریستیچوویچ درباره مشکل بازگشتش به ایران اظهار کرد: زمانی که فدراسیون فوتبال ایران تصمیم به برگزاری مسابقات بگیرد و همچنین شرایط سلامتی و مبحث کرونا به شکل نرمال و طبیعی برگردد و این‌که زمانی که من هم بتوانم از ایران خارج شوم، در خدمت تیم شاهین و در کنار بازیکنانم خواهم بود.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا از راه دور تیمش را زیر نظر دارد؟ گفت: قطعا همینطور است. من هم برنامه‌هایی از طریق همکارانم به بازیکنان داده‌ام ولی نوع و نحوه و کیفیت بازیکنان به خودشان بستگی دارد. آمادگی بدنی‌شان به نوع نگرش‌شان وابسته است اما نمی‌توانم بگویم از نظر آمادگی برای شروع مسابقات بازیکنان چقدر به تمرینات انفرادی نیاز دارند چرا که آمادگی آن‌ها در تمرینات تیمی شکل می‌گیرد.

 

میشو با بیان این‌که تمامی کشور های دنیا درحال تلاش هستند تا راه حل منطقی برای ادامه مسابقات پیدا کنند، عنوان کرد: ضرر عظیمی به سرمایه فوتبال وارد شده اما باز هم سلامت جامعه و مردم اولویت همه کشورها است و به عقیده من بهتر است این لیگ به پایان برسد و لیگ آینده را با برنامه‌ریزی دقیق و با کیفیت اجرا کنیم نه این‌که این لیگ را جوری ادامه دهیم که کیفیت لیگ بعدی هم پایین بیاید. متاسفانه اکنون باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان در بلاتکلیفی زیادی هستند.

 

او در پایان گفت: می‌توانم بگویم بعد از تعطیلی لیگ تیم شاهین بزرگ‌ترین ضربه را بین تیم‌های لیگ برتر خورده است. ما در بهترین شرایط روحی و روانی و تمرینی بودیم و نتایج خیلی خوبی را کسب کردیم که به کمک هوادارن، مدیریت و بازیکنان تیم بوده است. قطعا برای بازگشت به مسابقات چهار هفته نیاز به بدنسازی داریم و باتوجه به این‌که زمان بین مسابقات کوتاه می شود، بدنسازی باکیفیتی نیاز است تا بازیکنان دچار آسب دیدگی نشوند./ ایسنا


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.