هفته دوازدهم لیگ دسته دوم/ ایرانجوان بوشهر ۱ شهید اورکی اسلامشهر ۴ / ایرانجوان در بوشهر گلباران شد!

شناسه خبر: 36177
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1400

هفته دوازدهم رقابتهای لیگ دسته دوم در حالی آغاز شد که ایرانجوان بوشهر در ادامه نتایج فاجعه بار این فصل با نتیجه ۴بر۱ مغلوب مهمانش شهید اورکی اسلامشهر شد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر این بازی که به میزبانی بوشهری ها در ورزشگاه شهید بهشتی برگزار شد با عدم حضور ابراهیم طالبی سرمربی جدید آنها دیدار آغاز شد.گویا طالبی و چند بازیکن این تیم به علت عدم پرداخت مطالبات حاضر به بازی نشدند!

محمد پولادی تکنیکی روی یک ضربه ایستگاهی در همان دقایق ابتدایی موفق شد دروازه شهید اورکی اسلامشهر را باز کند.مهدی قاسمی ۱۷ ساله در کنار پولادی تکنیکی یک نیمه رویایی را برای خط هافبک ایرانجوانی ها رقم زدند که با مصدومیت قاسمی نیمه دوم ورق برگشت و ایرانجوان ۴ گل دریافت کرد.

اشتباهات پیاپی برخی بازیکنان ایرانجوان آنقدر جای تعجب داشت که رضا خدایاری گزارشگر پیج رسمی این باشگاه از دقیقه ۷۵ به بعد اعلام کرد کاش داور مسابقه سوت پایان بازی را به صدا درآورد و ایرانجوان بزرگ اینقدر تحقیر نشود!

۱۲ بازی و ۱۰ باخت این اوج هنرمندی و تیم بستن ابتدای فصلی است که هنوز هم معلوم نیست چرا و با چه تجربه و هدفی این بلا را بر سر تیم قدیمی شهر بوشهر آورده اند تا شاهد سرعت گرفتن سقوط ایرانجوان به لیگ دسته سوم باشیم مگر آنکه پیشکسوتان و هیات مدیره این باشگاه یک تصمیم بزرگ گرفته و تیم را نجات دهند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.