یادداشت روز/ تیکی تاکای شاهین شهرداری به رهبری فیاض بخش،این تیم می تواند کارهای بزرگی انجام دهد

شناسه خبر: 3620
تاریخ انتشار: 23 مهر 1396

سجاد خلیلی مربی فوتبال/شاهین شهرداری بوشهر در فصل جدید و با حضور حمید کللی فرد به عنوان یک چهره شناخته شده در فوتبال ایران و بوشهر روند امتیاز گیری خوبی را در پیش گرفته است.

 

آنچه در بازی مقابل شموشک رخ داد چیزی فراتر از یک بازی لیگ دویی بود که شاگردان حمید کللی فرد از خود به نمایش گذاشتند.ابتدای بازی و رد و بدل شدن پاسهای فراوان نوید یک روز خوب را برای شاهینی ها می داد تا جاییکه همین پاسهای تکضرب و روانه شدن شوتهای زیبا دروازه مازندرانی ها را به مخاطره انداخت.

 

رهبر و فرمانده خط میانی شاهین شهرداری در هفته های گذشته بدون تردید میلاد فیاض بخش بوده است که به تناوب بازیکنانی مانند اسماعیل قروی ،وحید نعمتی و حتی مجید خدابنده لو را در سیستمهای ۴/۲/۳/۱ و البته ۳/۵/۲ کنار خود دیده است.بازیکن با تجربه و شماره ۶ شاهین در این بازی و طبق آمار ۵۸ پاس سالم داد و ۱۰ بار موفق به قطع توپ گردید .فیاض بخش در دقیقه ۸۵ یک پاس گل داد و در دو صحنه مشکوک پنالتی هم برای تیمش اثر گذار شد تا روزهای خوب خود در تیم ملی امید ایران را زنده کند.

 

خط هافبک شاهین شهرداری در این بازی زیر سیطره قروی و فیاض بخش بود که هر دو تاثیر گذار و رونده هم ظاهر شدند.در این میان یک نکته بسیار مهم که جلوه می کند این است که خط حمله شاهین شهرداری که در بازی های مختلف رضا سلیمانی،محمد محبی و حتی کمیل حیدری را در گوشه ها،مهدی چاهکوتاه زاده ،میلاد صارمی و عباس پورخسروانی را به تناوب  به گونه ای در خط حمله یا نوک پیکان تیم حمید کللی فرد دیده ایم که هر کدام از این بازیکنان برای توپ گیری نیم نگاهی به عقب دارند .

 

در حوالی دقیقه ۶۰ بازی اوج هنر نمایی بازیکنان تیم شاهین شهرداری در این بازی بود که بیش از ۲۷ پاس پیاپی  رد و بدل شد به شکلی که حریف فقط در حال دویدن و قطع توپ در میانه میدان بود.شکل و شیوه بازی شاهین ها بعد از گل اول کاملا تغییر کرد و سرمربی شاهین سیستم تیمش را از ۳/۵/۲ به همان ۴/۲/۳/۱ همیشگی عوض کرد و با بردن وحید نعمتی به دفاع راست  با آرامش بیشتری از سرعت بازیکنانی نظیر صارمی و پورخسروانی استفاده کرد.

 

به عقیده نگارنده شاهین شهرداری با این شکل بازی و استفاده به موقع از فضاهای ایجاد شده در زمین نوید روزهای بهتری را می دهد و امید است با درایت کادر فنی روزهای خوش گذشته تکرار گردد.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.