پایان فصل فوق‌العاده طارمی در لیگ ستارگان / دبل در ۴۵ دقیقه

شناسه خبر: 8850
تاریخ انتشار: 20 فروردین 1397

آخرین هفته از لیگ ستارگان قطر امشب با برگزاری چهار مسابقه به طور همزمان از ساعت ۱۹:۴۵ پیگیری شد که در چارچوب آن تیم الغرافه که مهدی طارمی را به دلیل مصدومیت قبلی روی نیمکت داشت، در استادیوم خانگی ثانی بن جاسم مقابل القطر رده نهمی قرار گرفت.

 

وسلی اسنایدر، ستاره هلندی الغرافه در دقیقه ۴۵ این مسابقه با ضربه آزاد راه دور تماشایی که به کنج دروازه القطر رفت، تک گل برتری تیمش را در نیمه اول به ثمر رساند.

 

مهدی طارمی که به دلیل بهبود مصدومیت در ابتدای مسابقه جزو نفرات ذخیره بود، در شروع نیمه دوم جانشین خالد عبدالرؤوف الزریقی شد و توانست در دقیقه ۶۸ توپ ارسالی از سمت راست زمین و پاس عبدالعزیز حاتم با ضربه سر را بعد از مهار توپ و شوت پای راست تبدیل به دومین گل تیمش کند.

 

طارمی در ادامه حضور موثرش در ترکیب الغرافه باز هم در این دیدار خوش درخشید و موفق شد در دقیقه ۸۵ ارسال حسن موید از جناح چپ زمین را با شوت سر ضرب پای چپ دقیق و محکم وارد دروازه القطر کند و دومین گل خود را به ثمر رساند.

 

یاران طارمی که با شکست در دیدار اخیر آسیایی نتوانستند از گروه A لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند، امشب در هفته بیست و دوم و پایانی لیگ ستارگان به پیروزی پُر گل ۳ بر صفر رسیدند تا فصل را با ۳۵ امتیاز و قرار گرفتن در رده چهارم جدول به پایان ببرند.

 

مهدی طارمی پیش از این در ۶ بازی لیگ ستارگان که به‌عنوان بازیکن ثابت و تعویضی برای الغرافه مقابل الخریطیات، الریان و السیلیه گلزنی کرده بود، امشب توانست برای نخستین بار در این لیگ دبل کند؛ کاری که یک بار در هفته دوم لیگ قهرمانان برابر تراکتورسازی انجام داده بود.

 

ستاره ایرانی الغرافه با دو گلی که در دیدار امشب مقابل القطر به ثمر رساند، با ۵ گل زده در ۷ بازی لیگ ستارگان فصل را همراه با این تیم به پایان برد و برای پایان سال فوتبالی‌اش با الغرافه تنها باید در یک مسابقه دیگر در لیگ قهرمانان مقابل تراکتورسازی و دیداری که در تبریز برگزار می‌شود، به میدان برود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.