گلایه های شدید کاپیتان سابق ایرانجوان /سجاد مشایخ:بازی های تیم محبوبم را میبینم ،دق میکنم!عاقبت ورود فله ای بازیکن به بوشهر همین است!نقش هیات مدیره در ایرانجوان را من نمیدانم!

شناسه خبر: 36284
تاریخ انتشار: 19 بهمن 1400

“بازی های تیم محبوبم را میبینم و از غصه دق میکنم!

این جملات را سجاد مشایخ کاپیتان سابق ایرانجوانی ها به زبان می آورد که چند ماهی است فوتبال را کنار گذاشته و از مستطیل سبز خداجافظی کرده است.

ابتدای گفتگو درخواست میکند حرفهایش را بدون کم و کاست بنویسیم تا شاید مسئولی یا مدیری و حتی پیشکسوتان این باشگاه به وضعیت ایرانجوان رسیدگی کنند.

مشایخ می گوید:آنقدر برای ایرانجوان و فوتبال بوشهر ناراحتم که اینجا{دبی}نمی توانم از خانه بیرون بروم.اینجا ایرانی های دبی هم پیگیر وضعیت ایرانجوان و شاهین هستند و من خجالت میکشم که چه پاسخی بدهم! چه کسانی برای ایرانجوان تصمیم میگیرند که حال و روز تیم محبوب من این شده است!مرتب میگویند بازیکن ضعیف و فلان و بهمان،این بازیکنان را خودتان آورده اید من که از همه ماجراها خبر دارم پس با صداقت عذر خواهی کنید و بروید!

کاپیتان سابق ایرانجوان ادامه داد:امسال نبودم و این شده حال و روز تیم ایرانجوان،در شش سال گذشته هر چه در توان داشتم گذاشتم و در بدترین شرایط برای بچه ها و جوانهای تیم از جیبم هم گذاشتم که به این کار افتخار میکنم.من برایم ایرانجوان مهم نه شخص! شما با این تیمداری مشخص است چه کمکی به ایرانجوان میکنید! اسمها آمدند و رفتند اما این نام باشگاه بزرگ ایرانجوان است که می ماند اما با این وضعیت شما دیگر جانی برای ایرانجوان نگذاشته اید. چه ایرادی دارد استعفا بدهید تا شاید یک گروه دیگر به داد ایرانجوان برسد!

مشایخ افزود:یعنی حرف هواداران برای شما هیچ اهمیتی ندارد! یعنی اگر یک نفر از تهران گفت صد میلیون تومان به تیم کمک میکنم همه در و دروازه تیم را باید به او تحویل بدهید! این بود تیمداری و کمک به جوانان ایرانجوان! خداوکیلی نقش هیات مدیره در باشگاه ایرانجوان را یک نفر برای من تعریف کند.من به این نتیجه رسیدم با این سن و سال نمی توانم به ایرانجوان کمک کنم ،مستطیل سبز را بوسیدم و رفتم اما آیا شما هم این کار را میکنید!باور کنید فوتبال در خون مردم بوشهر است .ایرانجوان و شاهین دلخوشی مردم هستند اما نه با این وضعیت که داریم میبینیم.

 

بازیکن سابق ایرانجوان تصریح کرد:تا اعتراضی می شود می گویند هر کس می تواند بیاید تیم را دست بگیرد! نه برادر من ! مردم ساده نیستند اگر کسی بخواهد بیاید و باز هم امور در دست شما باشد که باز هم همان اتفاقات گذشته تکرار می شود .ایرانجوانی ها با اسمهای بزرگی زندگی کرده اند.زنده یاد مجید چاهیبخش و همین دلو از اعتبارات باشگاه ما بوده و هستند اما چه بر تیم آمده که در سیزده بازی فقط ۵ گل به ثمر رسانده و ۲۲ گل دریافت کرده است!

بیست سال است وضعیت ایرانجوان اینگونه دنبال می شود و هر سال دریغ از پارسال…آقایان لیگ برتر و لیگ دسته یک پیشکش ،ما به همین لیگ دسته دوم هم راضی هستیم اما با جوانان خودمان و بچه های همین استان نه این بازیکنان بی کیفیت که مشخص است با چه وضعیتی وارد شده اند! سقوط و صعود در فوتبال طبیعی است اصلا سقوط کینم اما درست و حسابی نه اینکه به صورت فله ای بازیکن وارد کنید و جوانان این شهر غصه بخورند .باور کنید وضعیت امروز ایرانجوان نتیجه کارهای گذشته است و شاید آه پدر و مادری گریبان تیم ما را گرفته باشد!

 

مشایخ در خاتمه گفت:باور کنید من شب و روز از دیدن این وضعیت تیم محبوبم حال خوشی ندارم.یعنی در بوشهر یک مسئول پیدا نمیشود به باشگاه ریشه دار و قدیمی ایرانجوان ورود کند.این همه سرمایه و املاک که بالای صد میلیارد تومان ارزش دارد نمی تواند در تیمداری کمک کند که یک بار برای همیشه آب خوش از گلوی باشگاه ایرانجوان پایین برود! تیم در حال سقوط به لیگ دسته سوم است اما انگار برخی خواب هستند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.