کریم زاده و انگیزه های متفاوت با لباس نساجی +عکس

شناسه خبر: 36364
تاریخ انتشار: 22 بهمن 1400

متین کریم زاده وینگر بوشهری و ۲۳ ساله دو فصل اخیر استقلال ،این روزها در تمرینات نساجی انگیزه های متفاوتی دارد تا در نیم فصل دوم بتواند توانایی های خود را به نمایش بگذارد.

به نظر نمی رسد ترکیب تیم نساجی به نسبت آخرین بازی ای که این تیم در لیگ برتر انجام داده خیلی دستخوش تغییر شود چرا که ساکت الهامی برای بازی های دور برگشت تنها یک بازیکن به اردوی تیم اضافه کرده است. متین کریم زاده مدافع و وینگ بک چپ استقلال که البته به عنوان بازیکن قرضی پیراهن تیم نساجی را برتن کرده است. در نقطه مقابل نساجی دو بازیکن در خط حمله را از دست داد. یکی علی آل کثیر و دیگری امیر حسین باقرپور.

 

حضور تنها یک بازیکن در اردوی تیم نساجی به نظر می رسد به خاطر بالا بودن دستمزدها و توان مالی محدود باشگاه نساجی هم باشد که توسط بخش خصوصی اداره می شود. اما نکته جالب در مورد بازیکن جدید نساجی اینکه در اولین بازی با رقیب دیرینه یعنی پرسپولیس رویارو خواهد شد. در صورتی که ساکت الهامی از وجود این بازیکن در ترکیب نساجی استفاده کند او از انگیزه بالایی برای درخشش برابر پرسپولیس برخوردار است و باید منتظر ماند و دید که آیا متین کریم زاده اولین بازی با پیراهن نساجی را برابر پرسپولیس تجربه خواهد کرد یا خیر.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.