اردوی شاهین شهرداری در یزد منتفی شد!

شناسه خبر: 36393
تاریخ انتشار: 26 بهمن 1400

در حالی که قرار بود اردوی چند روزه شاهینی ها در شهر یزد برگزار شود اما این اردو لغو شد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر طبق اعلام رسمی باشگاه شاهین شهرداری قرار بود تیم با اتوبوس راهی اردوی یزد شود اما گویا بازیکنان چشم انتظار دریافت درصد ها بودند که این وعده تا کنون محقق نشده است و بازیکنان قید حضور در اردو را زده اند.

این روزها وینگو بگویچ کروات با جدیت زیادی مشغول تمرین دادن تیم است و فعلا  دو بازیکن جدید در تمرین حاضر نشده اند و البته ابراهیم میرزاپور نیز هنوز به بوشهر نیامده که باید منتظر ماند کارگزاری که در بدو ورود وینگو به بوشهر رونمایی شده بود می تواند بخشی از مشکلات مالی شاهین شهرداری را حل کند یا خیر!

در این میان چند بازیکن تیم جوانان باشگاه که در لیگ برتر جوانان ایران عملکرد فوق العاده را از خود به نمایش گذاشته اند به جمع بازیکنان بزرگسال اضافه شده اند .

تیم پرطرفدار بوشهر دوم اسفند ماه در شیراز به مصاف قشقایی شیراز خواهد رفت و این اول محک جدی وینگو در قامت تیم بحران زده بوشهر است.وینگو روزگاری در فولاد خوزستان و البته سن وسال جوانتر تعداد قابل توجهی جوان به فوتبال خوزستان معرفی کرد و شاید در بوشهر هم بتواند این راه را ادامه دهد .فعلا باید منتظر ماند و دید چه وضعیتی برای شاهین شهرداری رقم خواهد خورد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.