سوژه روز : آقای صالح احمدی منتظر یک پاسخ منطقی هستیم؛جلوی مرگ فوتبال بوشهر و نابودی یک نسل مستعد را بگیرید!

شناسه خبر: 37781
تاریخ انتشار: 08 مرداد 1401

حدود چند روز قبل کمال صالح احمدی مرد اول ورزش استان بوشهر درگفتگویی کوتاه عنوان کرد که یک اتفاق بزرگ قرار است در ورزش استان رخ دهد که همه تیمهای فوتبالی و حتی غیر فوتبالی بهره خواهند .

این متن و گزارش کوتاه نوشتن علیه فرد یا گروهی نیست و اتفاقا شخص صالح احمدی به عنوان یک فرد مقبول برای ما قابل احترام است اما وقتی پای فوتبال و اعتبار جوانان بوشهری مطرح باشد،تعارف و‌کوتاهی جایز نیست!

ماجرای فروش امتیاز شاهین عامری جدی است و این فاجعه نهایت تا یکی دو روز دیگر رخ میدهد .اگر اداره ورزش از این ماجرا خبر دارد و‌ کاری نکرده که حرفی باقی نمیماند اما به نظر میرسد باید هر چه سریعتر پاسخ آنها روی خروجی رسانه ها قرار بگیرد که برای ماندگاری شاهین عامری چکاری انجام داده اند و آن وعده ها اصلا روی کاغذ آورده شد!

ما طرفدار مالک عامری نیستیم که بعضا رفتارهای او‌ هم جای نقد دارد اما وقتی جوانی از بخش خصوصی چند سال بدون ریالی کمک دولتی تیمداری کرده باید برایش فرش قرمز پهن کنند نه اینکه وی را فراری دهند.

ناصری منطقی حرف میزند میگوید اگر قرار مبلغی کمک کنند کی و چقدر است تا من برنامه ریزی کنم ؛چرا که با وعده نمیشود تیمداری کرد.

آقای صالح احمدی لطفا در جلسات اداری و متعدد استانی به استاندار محترم بگویید این همه تیم فوتبال به اندک کمکی راضی هستند که پول دو بازیکن سپاهان و مس رفسنجان هم نیست پس معرفت به خرج دهید فوتبال را از به خاک سپردن یک نسل و عده ای جوان نجات دهید!

آقای صالح احمدی مردم با فوتبال زندگی میکنند به اندک امیدی راضی هستند نابودی شاهین ها و ایرانجوان در ادامه دیگر تیمهای شهرستانی حاضر در لیگهای مختلف بریده شدن نان بازیکنی است که با قرارداد صد میلیون تومانی میتواند چند خانواده را نان دهد !

آقای صالح احمدی وقت تنگ است برادر؛پاسخی دارید با کمال میل ،منتظریم!

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.