احمد حسن ابراهیمی پیشکسوت فوتبال بوشهر:طارمی یک زلاتان از جنس ایرانی است/در حق مهدی قائدی ظلم کردند/ به من تیم ندهند ،می روم در فوتبال پایه کار میکنم اما پا پس نمیکشم!

شناسه خبر: 3795
تاریخ انتشار: 29 مهر 1396

 

احمد حسن ابراهیمی پیشکسوت و بازیکن سابق فوتبال بوشهر از برخی رفتارهای صورت گرفته گلایه دارد.

به گزارش  فوتبال بوشهر به نقل از  پیام عسلویه حسن ابراهیمی در ابتدای گفتگو با خبرنگار ما گفت:نه قرار است شهر را بهم بریزم نه خدای ناکرده حقی از کسی ضایع کنم اما برای گفتن واقعیت ها از کسی ترسی ندارم و حرفم را خواهم زد.اینکه من و امثال من برای تیم گرفتن حتی در سطح پایه باید در یک صف اتوبوسی قرار بگیریم تا برخی همچنان در فوتبال باشند،جالب نیست و نمیدانم کی قرار است نوبت ما شود!حتی اگر به من تیم هم ندهند در آموزش نونهالان و نوجوان شرکت میکنم تا دینم را به فوتبال ادا کنم.

 

بازیکن سابق تیمهای پاس بوشهر و شاهین ادامه داد:مردم فوتبالی بوشهر از همه جریانات پشت پرده با خبر هستند اما حجب و حیا مانع از خیلی برخوردها میشود!چرا من که روزگاری در این فوتبال بازیکن بوده ام، حق کار در تیمهای پایه باشگاهم را ندارم؟شاید حتما باید کت و شلوار مورد نظر برخی را بپوشم یا برایشان حلوا حلوا کنم تا یاد ما باشند! سهم زیادی نمیخواهم ولی فکر کنم اگر نوبتی هم باشد نوبت به امثال ماست تا تحربیات خود را در اختیار جوانان شهر و استانم قرار دهم.

 

حسن ابراهیمی ادامه داد:منی که از اولین لژیونرهای فوتبال بوشهر بودم و روزگاری یکی از خوبهای  شاهین اهواز لقب گرفتم،مدارک مربی گری  هم دارم چرا نباید تحربیاتم را در اختیار جوانتر ها قرار ندهم!؟شاید برخی از قیافه من خوششان نیاید اما دوره آزمون و خطا گذشته و واقعیت این است که مردم ما همه نکات ریز و درشت را میدانند.

 

وی گفت:در تیمهای مختلف از جمله لیگ استان تا مدارس فوتبال کار کرده ام و به توانایی خودم ایمان دارم،اهل مجیز گویی و به به کردن برای برخی مدیران نیستم اما عاشق فوتبالم حتی اگر شده نونهالان شهر را اختصاصی تمرین دهم اینکار را میکنم و کوتاه نخواهم آمد.آنهایی را که ئر حقم ظلم کردند را به خدا واگذار کرده ام!

حسن ابراهیمی در مورد حاشیه های بوحود آمده برای بازیکنان بوشهری از جمله مهدی طارمی و مهدی قایدی تصریح کرد:اینها سرمایه ها و قشنگی های فوتبال بوشهر هستند که مانند نگینی در فوتبال پر حاشیه ایران میدرخشند.طارمی نشان داده بالاتر از یک ستاره است و مطمئنم بعد از این چهار ماه مانند گذشته یکه تازی خود را آغاز خواهد کرد؛امیدوارم پرسپولیسی ها قدر ستاره خود را بدانند و روزی حسرت نداشتن این آقای گل بوشهری را نخورند.مهدی نشان داده اراده کند میتواند یک تیم را نجات دهد،برخی انگار یادشان رفته این پسر ما را با خیال راحت به جام جهانی برد؛همین طارمی در سه سال گذشته برند و اعتبار پرسپولیس در ایران و آسیا بوده،پس باید به احترامش ایستاد .اگر مشکلاتی پیش امده ،باید به وی کمک کنیم تا خیلی  زود راهی اروپا شود و استعدادش را نشان دهد. این بچه یک زلاتان از جنس ایرانی است که به راحتی میتواند در سطح بالای فوتبال دنیا بازی کند.

 

 

ابن چهره فوتبالی در مورد مهدی قائدی حرفهای جالبی به زیان آورد:مهدی و تکنیکش من را یاد دوران شروع فوتبالم می اندازد که خیلی بچه بودم اما کنار بزرگان فوتبال بوشهر در تیم پاس پا به توپ شدم.قائدی نشان داده جوهره بزرگ شدن را دارد.کمی انصاف داشته باشیم  و ببینیم این جوان تا کنون چقدر برای استقلال بازی کرده؟چقدر به او میدان داده اند؟اندازه بیت سعید یا قربانی یا دیگران؟ منصوریان با وجود حمایتهایی که از قایدی داشت اما یک بار وی را نود دقیقه بازی نداد تا هنرش را نشان دهد.بازیکنانی از جنس فوتبال قائدی فرصت میخواهد تا خودش را نشان دهد،به این بچه بازی داده بودند حالا کیروش هم او را دیده بود.نمیتوانم قبول کنم مهدی قائدی لباس به زمین کوبیده باشد حس میکنم برخی شیطنت کردند تا او را محو کنند و از محبوبیت قائدی ناراحتند.مهدی باید خودش را خیلی زود به مربی آلمانی تحمیل کند و نشان دهد ستاره قابلی برای استقلال خواهد شد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.