مسیگر مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری: کمالوند گفت بر می‌گردم

شناسه خبر: 31159
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1399

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: هیچ مذاکره‌ای بین باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و باشگاه استقلال انجام نشده است.

سعید مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جلسه امروز مدیران باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در خصوص ماجرای فراز کمالوند و تیم استقلال، اظهار داشت: طی ۴۸ ساعت گذشته سه چهار جلسه طولانی داشتیم. مجموعه شاهین شهرداری بوشهر مخالف رفتن فراز کمالوند است. امروز هم برخی خواسته‌ها و مسائل در جلسه عنوان شد و پس از اتمام جلسه خروجی آن را به کمالوند منتقل کردیم. او ان‌شاالله فردا در اهواز و در کنار تیم شاهین شهردای بوشهر خواهد بود.

مدیرعامل شاهین بوشهر در مورد وضعیت قراردادی فراز کمالوند عنوان کرد: او قراردادش را فسخ نکرده و قراردادی هم با استقلال نبسته است. در جریان اینکه یکی دو جلسه در تمرینات استقلال بوده، نیستم اما در کل سیاست و دیدگاه شاهین شهرداری این است که راضی به جدایی کمالوند نیستیم. او هم مصاحبه‌ای کرده و گفته اهل نامردی نیست و جدا نمی‌شود. در جلسه‌ای که امروز با حضور نماینده و شهردار داشتیم این مساله عنوان شد و خروجی را هم به کمالوند اطلاع دادیم.

وی در مورد اینکه آیا کمالوند در تماس تلفنی اعلام کرده که به اردوی شاهین بر می‌گردد، گفت: کمالوند به احتمال زیاد فردا در اهواز خواهد بود و ان‌شاالله بر می گردد. او گفت بر می‌گردم و تا ساعاتی دیگر هم برای بحث تهیه بلیت اقدام می کنیم.

مسیگر در پاسخ به این سوال که اگر کمالوند بر نگردد، آیا از او و باشگاه استقلال شکایت می کنند، اظهار داشت: ان شاالله بر می‌گردد.

وی در خصوص اینکه آیا با مددی مدیرعامل استقلال در این مورد صحبتی داشته، گفت: هیچ مذاکره‌ای بین باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و باشگاه استقلال انجام نشده است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.