پست خداحافظی محبی از سپاهان(عکس)

شناسه خبر: 33970
تاریخ انتشار: 01 شهریور 1400

محمد محبی ستاره بوشهری  فصل آینده را در فوتبال پرتغال و باشگاه سانتاکلارا سپری خواهد کرد.

این بازیکن در کنار حاج صفی، نیازمند و کی روش یکی از ۴ بازیکنی بود که پس از پیروزی برابر استقلال در آخرین بازی لیگ بیستم، از سپاهان جدا شد تا ماجراجویی جدیدش را در فوتبال پرتغال آغاز کند.

این بازیکن که حالا به زودی قراردادش با باشگاه سانتاکلارا رسانه ای می شود و به نظر می رسد بخشی از معادله انتقال شهریار مغانلو به سپاهان باشد، حالا با انتشار پست زیر با هواداران تیمش خداحافظی کرده است:

« به نام خدای مهربانی. بعد از گذشت دو فصل از حضورم در خانواده بزرگ سپاهان که توام با لطف خداوند حمایت شما هواداران اصیل و مربیان توانمندم سپری شد مجالی می خواهم که به باور شما بزرگان برسانم در این ایام تلاشم با تمام وجود و از سر عشق به تیم خوش نامم بوده است و با وجود ناملایمتی ها هدفی جز سربلندی سپاهان کبیر نداشته ام.

در این مدت با شما در لحظات باارزشی در زمین و سکوهای عزیز نقش جهان هم احساس و هم خاطره شدم و خدا را شاکرم که فرصت افزودن بر دانسته هایم رادر کنار شما یافتم.

قدردان مدیریت و مجموعه ی محترم باشگاه  که با جان و دل همراهم بوده اند تا همیشه هستم.»

محمد محبی یکی از خریدهای امیرقلعه نویی برای تقویت سپاهان در لیگ نوزدهم بود و برخلاف آنچه تصور می شد از همان هفته ابتدایی به این بازیکن جوان فرصت بازی داد تا این جوان مستعد هم خیلی زود توانایی های خود را به اهالی فوتبال نشان دهد و حتی در دوران ویلموتس بازیکن ثابت تیم ملی هم شده بود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.