گزارش روز:ایرانجوان و روزهای خوب! خیلی وقته …تکرار نشده …

شناسه خبر: 38492
تاریخ انتشار: 02 بهمن 1401

در شرایطی که دو هفته دیگر مرحله اول رقابتهای لیگ دسته سوم کشور خاتمه پیدا میکند و تکلیف تیمهای صعود کننده به مرحله نهایی مشخص خواهد شد به مانند سالهای اخیر باشگاه ایرانجوان بوشهر در بلاتکلیفی محض به سر می برد!

ایرانجوان فصل گذشته به بدترین و فجیع ترین شکل ممکن سقوط کرد که ماجراهای حضور افرادی غیر قابل قبول کنار این تیم و سرازیر شدن به لیگ دسته سوم را در پی داشت.اینکه در این باشگاه قدیمی و با سابقه هیات موسس یا هیات مدیره چه شرایطی را دارند و سالهاست درهای این باشگاه روی یک پاشنه میچرخد دیگر اتفاقی عادی تلقی می شود وگرنه تیمی که با آن همه حاشیه و نتایج فاجعه بار راهی لیگ دسته سوم گردید حداقل باید شاهد چند استعفا و یا برکناری می بود که این هم رخ نداد!

وضعیت تیمهای پایه این باشگاه و خون و دل خوردن مربیان جوانش که عیان است اما در این میان نقش اداره ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال بوشهر هم در نوع خود جالب توجه است که رفت و آمد های برخی بزرگان این باشگاه به ساختمان اداره ورزش و هیات فوتبال چه سود و تصمیم مهمی برای هواداران این باشگاه داشته که تکلیف حضور ایرانجوان در مرحله دوم لیگ دسته سوم هنوز مشخص نیست و حتی شایعه فروش امتیاز لیگ دسته سه هم به گوش رسیده است!

ایرانجوان با سالها سازندگی و معرفی بازیکنان مستعد به فوتبال ایران روی بورس بود و حتی سال گذشته بابت مهدی طارمی و مهدی قایدی دلارهای با ارزشی به خزانه این باشگاه واریز گردید تا بخش مهمی از بدهی های انباشته سالهای اخیر کاسته شود اما هیچ برنامه ریزی مشخصی برای ادامه راه وجود ندارد.

شاید اگر افراد صاحب قدرت در استان بوشهر اندک ارزشی برای فوتبال و جوانان مستعد این استان قائل بودند یک بار برای همیشه تصمیم مهمی برای ورود به ماجراهای املاک میلیاردی بنام ایرانجوان در دو نقطه مهم شهر بوشهر را در نظر میگرفتند که چرا تیمی با این همه سرمایه میلیاردی و با ارزش توان باشگاه داری عادی در حد لیگ دسته سوم هم ندارد!

ایراد کار کجاست؟ آیا مسئولی در این شهر تا کنون این دو زمین با ارزش را ندیده اند که بتوانند طرح یا تفکری برای این باشگاه و بازیکنان جوانش  داشته باشند!

آیا بر نحوه مدیریت باشگاه ایرانجوان در سالهای اخیر نظارتی شده که چرا فقط باید سقوط به رده پایین را تجربه کند؟

هوادار باشگاه ایرانجوان در سالهای اخیر فقط سقوط پله به پله را دیده که نقش افراد از مدیر عامل تا هیات مدیره و هیات موسس هم در آن مشخص بوده اما زمین های میلیاردی در کنار لج و لجبازی های سالهای گذشته نتوانستند حتی اندکی حال این باشگاه مردمی و با سابقه را خوب کنند !

سجده های سعید درویشی بعد از گلزنی و لبخند دلو از برد های ایرانجوان کی تکرار میشود؟ آیا تا کنون پای صحبتهای به حق و البته تلخ سعید درویشی نشسته اند ؟آیا زمان یک خانه تکانی اساسی در این باشگاه نرسیده؟

در این گزارش متذکر می شویم که اداره ورزش با مدیریت کمال صالح احمدی و هیات فوتبال با مدیریت امیر حسین محتشم اگر از وضعیت ایرانجوان خبر خاص و مهمی دارند باید با اهالی فوتبال در جهت روشنگری افکار عمومی مطرح کنند وگرنه عدم شرکت ایرانجوان در مرحله نهایی لیگ سه در تاریخ ثبت خواهد شد که یک اتفاق تلخ و سیاه در تاریخ ورزش بوشهر لقب خواهد گرفت!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.