سخنی با کاربران عزیز،باتغیرات جدید در کنار شما هستیم

شناسه خبر: 385
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1396

بنام خدا

در دوازدهین سال فعالیت پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر و به همت همه اعضای تحریریه تصمیم گرفتیم شیوه و روش فعالیت کار خود را علاوه بر اینکه گسترش دهیم،تغیراتی نیز در دستور کار قرار بگیرد.

 

پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر و به عبارتی بهتر “فوتبال بوشهر” در راستای خدمت رسانی به فوتبال استان ،همواره سعی داشته و دارد تا توانایی تیمها،مربیان و بازیکنان استان را به نمایش بگذارد.۱۲ سال به سرعت برق و باد گذشت و رفاقت بیش از یک دهه ای ما و شما کاربران عزیز ادامه دارد.سختی ها و تلخی های موجود در فوتبال را که به آن عادت کرده ایم کنار گذاشته و در مقابل عشق و علاقه به فوتبال بوشهر در سراسر  دنیا در این پایگاه خبری،سر تعظیم فرو می آوریم تا جاییکه همه مرارت ها و سختی های موجود را تحمل نمودیم.

 

به اطلاع شما عزیزان می رسانیم که به لطف و زحمات شبانه روزی میلاد جعفری عزیز که بدون شک یکی از زحمت کشان دنیای مجازی و عرصه طراحی استان می باشد که بدون کمترین چشمداشت کنار ما بوده در این چند سال،قالب سایت را عوض نموده و  بخش های مختلف و جدیدی را اضافه کردیم.

از شیوه خبر سرانی جدید تا بخش های مختلف فوتبالی و حتی غیر فوتبالی که در قالب جدید تنظیم شده است که البته طی روزهای آینده همچنان ادامه خواهد داشت….همچنان با ما باشید که این همراهی شما بزرگترین افتخارکاری ماست.

 

فاضل قنبرپور سردبیر و مدیر مسئول پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر

 

 

 

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.