بازیکنان ایرانجوان چهارشنبه هم تمرین نکردند،بازی جام حذفی برگزار می شود؟!

شناسه خبر: 3993
تاریخ انتشار: 03 آبان 1396

تمرین روز چهارشنبه ایرانجوان بوشهر مانند روز سه شنبه برگزار نشد تا بحران در آستانه بازی جام حذفی مقابل گل ابریشم بالا بگیرد!

 

به گزارش فوتبال بوشهر و در حالی که بازیکنان ایرانجوان در ابتدای تمرین چشم انتظار حضور علی وزیری مدیر عامل باشگاه بودند اما با عدم حضور وی ،آنها خواستار مشخص شدن وضعیت خود شدند.

 

این در حالی است که باشگاه ایرانجوان هر فصل مشکلات مالی را تجربه کرده بود و اکثر بازیکنان شاغل در این تیم با چنین اتفاقاتی آشنا هستند اما از طرفی گفته می شود که بازیکنان خواهان حضور مدیر عامل هستند تا به وضعیت آنها رسیدگی شود.چنین اتفاقاتی در حالی رخ داده است که گروه مدیرتی جدید همواره اعلام میکرد گروه مدیرتی قبلی اگر توان مالی اداره باشگاه را ندارند کار را تحویل داده و باشگاه را ترک کنند!

 

ایرانجوان فردا پنج شنبه در مرحله یک هشتم جام حذفی به مصاف گل ابریشم تهران خواهد رفت و عدم تمرین دو روز گذشته قطعا در روند تیم مشکلاتی ایجاد خواهد کرد،بنا بر خبرهای رسیده گفته می شود مجید چاهیبخش بزرگ و پیشکسوت ایرانجوان هم در تمرین روز چهارشنبه حضور پیدا کرده و با بازیکنان صحبت کرده است اما گویا بازیکنان اعلام کرده اند چشم انتظار حضور مدیر عامل هستند تا با وی صحبت کرده و تکلیف برخی قولها و قرارهای اول فصل روشن شود!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.