یادداشت فنی{احمد خاق پناه}/ پاشنه آشیل شاهین شهرداری

شناسه خبر: 21548
تاریخ انتشار: 08 شهریور 1398

پاشنه آشیل شاهین/یادداشت: احمد خالق پناه

عبدالله ویسی بعد از تحمل دومین شکست، چشم انداز بازی تیمش را خوب توصیف نمود. البته با اندکی قضاوت منصفانه می توان این ادعا را نسبتآ معقول تلقی کرد، اما چشم اسفندیار شاهین جایی است که نمی توان با چشم اندازی خوش بینانه بدان نگریست. به نظر من جولانگاه حریفان، منطقه یک سوم میانی تیم ویسی است. جایی که بازیکنان میانی رقیب بدون هیچگونه مزاحمت توپ های خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار مهاجمان قرار داده تا آنان در منطقه یک سوم دفاعی بوشهری ها اقدام به خلق موقعیت کنند.به طوری که گویی شاهین فاقد هافبک دفاعی است.

صادق بارانی که در دیدارهای تدارکاتی بذر امید را در دلها کاشت، شوربختانه در این دو هفته نه درهنگام دفاع تاثیر گذار بود و نه در طراحی نقشی از خود ارائه نموده است. و امامیلاد صارمی که فصل گذشته در این پست قابلیت های فراوانی از خود به نمایش گذاشت. گویا سایه نام لیگ برتر بر او مستولی شده و تنها چیزی که از او دیده می شود خطاهای مکرری است که بر روی بازیکنان حریف مرتکب می شود.

راستش من قبل از شروع لیگ بی صبرانه تماشای بازی میلاد را به انتظار نشسته بودم، ولی اکنون بی صبرانه تعویضش را به انتظار می نشینم. کاپیتان شاهین قبلن نشان داده که از پتانسیل بالایی برخوردار است، اما به گمانم او از زبانش در میدان بیش از فکرش استفاده می کند!! هافبک نفوذی، مهاجم سایه و یا هر نامی که بر پست میلاد نهیم،او نیاز به تمرکز بیشتری دارد، که تا کنون به همین علت در انجام وظیفه ناتوان بوده است.

بنابراین بهتراست ویسی در هفته سوم از کاپیتان خوش نام خود در پست مهاجم هدف استفاده کند تا هم شاهد یک مهاجم تمام کننده در پیکان حمله باشیم و همچنین با بکارگیری ابوذر صفرزاده و یا مالکی به جای میلاد، به این پست طراوت و خلاقیت بیشتری داده شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.