محمد رضا میمدی مدافع تنگستانی بهمن تهران:دوست دارم با بهمن به لیگ یک صعود کنم/مهم ترین اصل باشگاه صداقت در رفتار و گفتار است

شناسه خبر: 40087
تاریخ انتشار: 25 آذر 1402

مدافع تنگستانی و با تجربه بهمن تهران می گوید رقابتهای لیگ دو امسال در سطح لیگ دسته اول است و کیفیت بازی ها بسیار بالاست.

محمد رضا میمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر با بیان این مطلب گفت:شکر خدا امسال یک انتخاب خوب و منطقی گرفتم و از حضورم در باشگاه بهمن راضی هستم.وقتی حمید خان کللی فرد به عنوان بزرگتر از من خواست به تهران بروم صداقت گفتار وی و محسن ایران نژاد من را مجاب کرد با وجود داشتن پیشنهادات خوب به بهمن بروم.اکنون صدر جدولیم ولی امتیازات بسیار نزدیک است و دلیل اصلی آن فشردگی لیگ و حضور بازیکنان اسم و رسم دار در کنار جوانان با انگیزه است که باعث شده  لیگ دسته دوم خوبی را تجربه کنیم.

بازیکن باشگاه بهمن تهران در مورد گلزنی در جدال با شهدای رزکان اینگونه توضیح داد:بازی مهم و سرنوشت سازی را بردیم.شکر خدا موفق شدم برای تیمم گلزنی کنم که حاصل زحمات همه مجموعه تیم ماست.باید در مورد این باشگاه توضیح بدهم که صداقت مهمترین اصل مدیران مجموعه بهمن در قبال بازیکنان است.اینجا یکدلی و رفتار حرفه ای حرف اول را می زند .ابتدای فصل کسی روی تیم ما حساب زیادی باز نمی کرد اما همین نکته ای را مطرح کردم یعنی صداقت در گفتار و رفتار باعث شد تا کادر فنی ،بازیکنان و مدیران باشگاه یک محیط حرفه ای و بدون حاشیه را برای حضور قدرتمند در رقابتهای فصل جدید آماده کنند.

 

بازیکن سابق تیمهای شاهین بوشهر و شاهین عامری در ادامه افزود:شک نکنید خبرهای فوتبال و تیمهای مختلف استان بوشهر را دنبال میکنم .هر هفته بازیکنان بوشهری در لیگ های اروپایی تا لیگ دسته دوم می درخشند که تکرار یک مسئله مهم است. استان ما غنی از بازیکنان با کیفیت بوده و هست اما نامهربانی ها با فوتبالیست بوشهری برای حضور با آرامش در فوتبال استان را همچنان شاهد هستیم.آنقدر در فوتبال پایه قدرتمند هستیم که نیازی به توضیح ندارد اما ای کاش اگر پولی در استان ما وجود دارد برای ورزش و فوتبال  به درستی هزینه شود.

 

میمدی در خاتمه اظهار داشت:یک آدم بزرگ و با تجربه مثل حمید کللی فرد در کنار تیم ماست .محسن ایران نژاد نیازی به تعریف ندارد و شخصیت خاصی دارد که مطمئنم به زودی در سطح اول فوتبال ایران مربی گری خواهد کرد چرا که کاریزمای این کار را دارد. کم کم به نیم فصل می رسیم و باید در همین بالای جدول خودمان را نگه داریم.نیم فصل دوم کار سخت تر خواهد شد و با همه وجود برای صعود تیم به لیگ یک تلاش خواهم کرد.کادر فنی کنار آقا محسن از جمله عباس پورخسروانی و‌دیگر همکاران نهایت آرامش را برقرار کرده اند تا تیم این نتایج را کسب کرده است.

دوست دارم امسال با دو اتفاق مهم در زندگی شخصی و ورزشی برایم رقم بخورد .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.