هفته چهارم لیگ دسته دوم/ پیروزی ۴ گله شاهین شهرداری در روز “پاگشای” پورخسروانی

شناسه خبر: 3020
تاریخ انتشار: 05 مهر 1396

هفته چهارم لیگ دسته دوم برگزار شد و شاهین شهرداری در یزد موفق شد با ۴ گل میزبانش ترمه یزد را شکست دهد .

 

به گزارش فوتبال بوشهر شاگردان حمید کللی فرد در یک بازی برتر و حساب شده پیروز شدند تا با ۱۰ امتیاز و دو پیروزی حساس خارج از خانه همچنان صدرنشین جدول باشند. سرمربی شاهینی ها در این بازی باز تغیراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کرد و بازی دادن به قروی و چند بازیکن دیگر نشاین داد برای هر بازی تاکتیک خاص خود را دارد.

 

مجید خدابنده لو دو بار ، میلاد صارمی و عباس پورخسروانی یک بار برای شاهین شهرداری گلزنی کردند تا جشنواره گل انها در کویر کامل شود.پورخسروانی که در این بازی بازوبند کاپیتانی شاهین را بر بازو بسته بود ،بعد از سالها برای تیمی گلزنی کرد که روزگاری به عنوان یک پدیده از همین تیم به فوتبال ایران معرفی شده بود تا پاگشای خوبی در بازگشت دوباره به بوشهر داشته باشد.صارمی هم بار دیگر روی یک شوت زیبا گلزنی کرد تا در دومین هفته پیاپی موفق به این کار شده باشد.ضمن آنکه نعمتی دروازبان شاهین در این بازی یک ضربه پنالتی را مهار کرد!

 

ترکیب شاهین شهرداری :محمد علی نعمتی، اکبر بختیاری، محسن ارزانی، بهروز نوروزی فرد، محمد محبی، امید سلطانی، اسماعیل قروی، میلاد فیاض بخش، مجید خدابنده لو، عباس پور خسروانی و محسن وفایی

 

تصویر:مهدی جعفری


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.