گزارش:نقش مربیان و چهره‌های برتر در لیگ برتر ساحلی کشور

شناسه خبر: 33820
تاریخ انتشار: 14 مرداد 1400

 

مرتضی خضری: لیگ برتر فوتبال ساحلی نیم فصل را پشت سر گذاشت.

  • در گروه نخست محمد میهن دوست و پارس جنوبی قاطع در صدر جدول هستند. میهن‌دوست تیم خود را دیر اما خوب آماده کرد. در این تیم بهترین عملکرد را محمدجواد خسروی در درون دروازه داشت. واکنش‌های عالی و حفظ توپ‌های کم نقص باعث شد تا یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر شکل بگیرد. در  پارس جنوبی بوشهر مجتبی نجفی با ۵ گل بهترین گلزن است و محمد معصومی هم از بازیکنان تاثیرگذار این تیم است.
  • در مقاومت گلساپوش یزد برنامه‌های حمله و دفاع مهدی میرشمسی متنوع است. مربی نام آشنای یزدی تیمی یک دست دارد. در این تیم مصطفی دهقانی هم خوب دویده است و هم خوب گل زده است. بهترین گلزن یزد ۵ گل به ثمر رسانده و تاثیرگذارترین بازیکن گلساپوش در نیم فصل اول بود. این تیم نیز مانند پارس جنوبی بوشهر پر مهره است. نام تیم بهترین خط دفاعی  لیگ گلساپوش است. یزدی‌ها ۵ گل دریافت کرده‌اند.
  • در فرش حداد اصفهان تمام برنامه‌ها به علی نادری ختم می‌شود. یکی از قدیمی‌های ساحلی تیمی با برنامه را ساخته است. این تیم بیشترین سود را از حسن سهرابی برد.

حضور نادری روی نیمکت فرش حداد تاثیر خود را بر قضاوت‌ها هم گذاشته است.

  • ایفا اردکان در گروه دوم با ۹ امتیاز پشت سر گلساپوش جا خوش کرده است. مسعود غلامی سرمربی این تیم است و به دنبال رویای قهرمانی‌ست. در این تیم موحد محمدپور با ۴ گل دومین گلزن است ولی نقشی کلیدی در نتایج این تیم دارد. در ایفا محمد بهجتی با ۶ گل بهترین گلزن ایفا و یکی از گلزنان برتر لیگ است.
  • سپاهان سمان برای صعود از گروه اول راه سختی دارد اما مهدی شریفی می‌کوشد تا این راه را هموار کند. در سمنان جدول گلزنان زیر پای اسحاق مطهری‌نژاد است. بهترین گلزن و بهترین بازیکن سمنان با ۸ گل در صدر جدول است. تنها دروازه‌ای که از گزند این بازیکن در امان ماند دروازه فرش حداد بود.
  • شهریار ساری ناگهان وارد لیگ شد. این تیم بازی اول خود را در مقابل دریانوردان بوشهر انجام نداد و هنوزکمیته انضباطی تکلیف آن را مشخص نکرده است. شاگردان جلال اسماعیلی به لطف بازی‌های خوب محمود علیجانی و امیررضا زارعیان صاحب سه امتیاز شدند و در گروه دوم بالاتر از دریانوردان و شهرداری بندرعباس هستند. علیجانی با ۵ گل بهترین گلزن این تیم است.
  • شاهین خزر رودسر با کامران موسی زاده شروع کرد ولی بعد از دو نتیجه ضعیف تیم به شهرام عرب‌گری رسید. در این تیم آیدین تشنه کام بهترین عملکرد را داشت. در دفاع خوب بود و در حمله هم چهار زد تا رودسر یک پله بالاتر از پاس گناوه قرار گیرد. در این تیم ابوالفضل شریف‌پور در درون دروازه هم خوب بود.
  • دریانوردان بوشهر از جمله قدیمی‌های لیگ برتر ساحلی‌ست. روی نیمکت این تیم عباس طیب‌نژاد مربی کارکشته بوشهری نشسته است. طیب‌نژاد تیمی را به لیگ برتر فرستاده است که کمتر کسی امیدی به ماندگاری آن داشت. وحید محمودی سنگربان این تیم روزهای سختی داشت اما نگذاشت دریانوردان با دست خالی نیم فصل را به اتمام برساند. در دریانوردان بازی حمید میهن‌دوست هم دوست داشتنی بود.
  • پاس گناوه در اولین تجربه لیگ برتر با بازیکنان گناوه وارد لیگ شد. این تیم با یک امتیاز در انتهای جدول گروه اول است. این تیم با دستورات محمد جامعی به زمین می‌رود. جامعی تلاش زیادی کرد تا شرایط بهتری برای پاس به وجود بیاید اما داوری هم با این تیم سر ناسازگاری داشت. این تیم امید زیادی به محمدامین صیادی و محمود مسعودنیا داشت ولی تا اینجای کار دو باتجربه پاس هنوز با شرایط آرمانی فاصله دارند. سالم قائدی کاپیتان پاس در نیم فصل اول بهترین عملکرد را داشت.
  • شهرداری بندرعباس هم از جمله تیم‌هایی بود که کادر فنی خود را برای بهتر شدن تغییر داد. حمید رضایی‌پور در سه بازی اول هدایت شهرداری را به عهده داشت و در بازی پایانی هم حسین زرنگاری تیم را هدایت کرد. شهرداری تنها تیم بدون امتیاز مسابقات است. در این تیم سجاد عبداله‌پور خوب بود.

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.