صحبت‌های روانخواه درباره احتمال جدایی از پارس جم

شناسه خبر: 40696
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1403

 

امید روانخواه به اظهارات مدیران باشگاه پارس جنوبی جم در خصوص استخدام سرمربی جدید برای فصل آینده واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، پارس جنوبی جم روز گذشته در هفته سی و دوم لیگ دسته یک به مصاف مس کرمان رفت و با تساوی بدون گل در این مسابقه ۴۳ امتیازی شد تا در رتبه هشتم جدول قرار بگیرد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که پارس جنوبی از نظر ساختاری و مالی فصل چندان خوبی را پشت سر نگذاشته اما از زمان ورود امیدرضا روانخواه آنها نتایج بهتری کسب کردند و با حضور بازیکنان جوان و شور تازه در تیم، امید جدیدی را در تیم به وجود آوردند.

اما با این حال در طول هفته گذشته و در شرایطی که همچنان سه هفته تا پایان رقابت‌های لیگ آزادگان باقی مانده بود، مدیریت باشگاه پارس جنوبی جم اعلام کرد به دنبال جذب سرمربی جدید برای فصل آینده است که این موضوع در نشست خبری پس از بازی پارس و مس واکنش امید روانخواه را به دنبال داشت.

روانخواه در کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به اینکه آیا اظهارات مدیران پارس جنوبی جم درباره جذب سرمربی جدید او را بی‌انگیزه نکرده است، گفت: من بی‌انگیزه نشده‌ام. از دیدگاه خودم که سرمربی تیم پارس جنوبی جم هستم نمی‌گویم، اما از دیدگاه حرفه‌ای و احترام می‌گویم اگر هر باشگاهی در ایران می‌تواند با برنامه خودش وارد مذاکره شود و برنامه بگیرد و برای فصل آینده صحبت کند و یا حتی اعلام کند برای فصل آینده همکاری نخواهیم داشت، اما بعید می‌دانم هیچ تیم لیگ برتری و لیگ یکی در سه هفته پایانی اقدام به مذاکره با مربیان دیگر کند.

او ادامه داد: ما سه هفته حیاتی داریم و بحث اعتبار باشگاه و احترام است. در هر صورت من که برای باشگاه احترم قائلم و سرمایه‌ای هم که به جا گذاشتم، در آینده مشخص خواهد شد، اما قرارداد من با پارس جنوبی جم آخر فصل تمام است. با این حال فکر می‌کنم بعد از پایان فصل، یکی دو هفته برای مذاکره با هر مربی‌ای که باشگاه دوست داشته باشد و بداند که به پروژه باشگاه برای موفقیت یا رقابت برای صعود می‌خورد، فرصت هست.

روانخواه با اشاره به امکانات این تیم گفت: یک زمانی می‌بینید ظرفیت‌هایتان برای صعود مناسب نیست، پس سعی می‌کنید تیمی را ببندید که برای صعود رقابت کند. بدون تعارف می‌گویم ما زمین تمرین نداریم، زمین مسابقه را مراعات می‌کنیم، من مربی‌ای نبودم که تیم را تهران ببرم و هزینه زیادی درست کنم. تیم اینجا تمرین می‌کند و هواداران به تمرین می‌آیند و احساس می‌کنم عرق هواداران به تیم بیشتر شده اما واقعیت این است که سعی می‌کنیم هر روز یک گوشه چمن تمرین کنیم تا آسیب نبیند. دست و بال ما بسته است. فکر می‌کنم برای صعود، زمین تمرین یک تیم خیلی مهم است. این موضوعی است که همه اذعان دارند و هیچکس ناراحت نمی‌شود.

سرمربی پارس تاکید کرد: اگر بحث احترام باشد، باید لیگ تمام شود و بعد دنبال مربی باشند. وقتی بازیکنان و کادرفنی تیم چنین موضوعی را بدانند، حس خوبی نخواهد بود. از طرفی از دید من هر باشگاهی بخواهد با مربی‌اش قطع رابطه کند، باید بین اعلام و تصمیم آن، نهایتا ۲۴ تا ۴۸ ساعت زمان باشد تا تیم آسیب نبیند. ما هفته آینده با تیمی بازی داریم که نتیجه بازی برایش مرگ و زندگی است. پس می‌دانیم که چه بازی سختی خواهد بود و نیاز به انگیزه و اعتمادبه‌نفس داریم. من اعتمادبه‌نفسم را از باشگاه می‌گیرم و بازیکنان اعتمادبه‌نفس‌شان از من می‌گیرند. انشالله یک بازی آبرومند انجام بدهیم و نتیجه‌ خوبی بگیریم و برگردیم تا هفته آخر مردم را با یک نتیجه و جایگاه خوب راهی خانه‌هایشان کنیم و لیگ را تمام کنیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.