در حاشیه مصاحبه رادیویی وزیری/ قبول استعفای کادر فنی تیمهای پایه،عدم تحویل ساختمان باشگاه از سوی مدیریت قبلی،دلیل غیبت دلگرم در بازی مقابل گل ابریشم!

شناسه خبر: 4100
تاریخ انتشار: 06 آبان 1396

علی وزیری مدیر عامل باشگاه ایرانجوان جمعه شب در گفتگوی زنده با برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش از آخرین شرایط و احوال باشگاهش صحبت کرد.صحبتهایی که بعضا دوگانگی هم در پی داشت و برخی شنوندگان را شاید قانع نکرده باشد!

 

به گزارش فوتبال بوشهر وی در پاسخ به سوال مجتبی صالح احمدی مجری برنامه پیرامون کادر فنی تیمهای پایه ایرانجوان گفت:استعفای همه انها قبول شده و مدیریت تیمهای پایه جایگزین هم برای آنها معرفی کرده است.با اعتصاب و تعطیلی تمرین چیزی درست نمی شود،ما امدیم تا دیگر قراردادی در خیابان بسته نشود .هر چند این دوستان زحمات زیادی کشیده اند اما مدیریا تیمهای پایه به ریاست محمد ایروانچی و دیگر پیشکسوتان خوشنام باشگاه کار خود را انجام میدهد.

 

ویزری ضمن گلایه از مسئولان قبلی باشگاه تصریح کرد:دوستان درب باشگاه و خوابگاه را قفل زده اند و کلید به ما تحویل نمیدهند،هزینه ۷۰ میلیون تومانی هتل برای ۹ بازیکن غیر بومی و چند بازیکن متاهل روی دوش ماست و مشخص نیست دوستان می خواهند چکار کنند! بارهای اعضای هیات مدیره را برای حل کردن مشکلات فرستاده ایم اما جوابی نگرفته ایم!

 

مدیر عامل باشگاه ایرانجوان در مورد عدم تمرین بازیکنان تیمش پیش از بازی مقابل گل ابریشم گفت:مشکل خاصی نبود و حرف بازیکنان کاملا بجا و منطقی بود.خواسته آنها را شنیدم و پذیرفتم ،انشالا هفته آینده مشکلات حل خواهد شد!

 

وزیری دلیل غیبت دلگرم در تمرینات روزهای اخیر تیمش را بیماری همسرش عنوان کرد و گفت با رفع مشکل بیماری همسرش بار دیگر در تمرینات حاضر خواهد شد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.