وقتی عکاس بوشهری دل آزرده ورزشگاه را ترک کرد،حال فوتبال با شما خوب می شود؟!

شناسه خبر: 4351
تاریخ انتشار: 15 آبان 1396

در حاشیه بازی تیمهای شاهین شهرداری بوشهر و قشقایی شیراز که به برد شیرین بوشهری ها منجر شد،اتفاق عجیب و تاسف باری رخ داد !

 

به گزارش فوتبال بوشهر در ابتدای بازی امیر احمدی عکاس جوان و خوش اخلاق بوشهری که مانند اکثر بازی های فوتبال در سراسر استان ،در گوشه ای از زمین برای شروع کار عکاسی خود قصد مستقر شدن را داشت،با اعلام پرویز عبدی پور از حضور کنار زمین و کار عکاسی خود منع گردید .عکاس بوشهری که در طول چند سال اخیر همواره دوربین به دست و بدون هیچ حاشیه ای به گرفتن عکس از تیمهای مختلف بوشهری و حتی خارج از بوشهر مشغول بوده ،وسایل خود را جمع کرد و راهی سکوها شد!

 

آنچه از گوشه و کنار خبر رسیده ،گویا عبدی پور از امیر احمدی تقاضای کارت مخصوص عکاسی داشته که معمولا در طول سال کمتر چنین اتفاقی رخ داده که دلیل آن هم کاملا مشخص است:تعداد عکاسان بازی های خانگی تیمهای شاهین و ایرانجوان کمتر از انگشتان یک دست بوده و معرف حضور اکثر اهالی ورزشگاه شهید بهشتی هستند.هنگامی که پرویز عبدی پور از امیر احمدی تقاضای کارت عکاسی وی را میکند تا جواز حضور وی را در کنار زمین صادر کند با این جمله عکاسی بوشهری روبرو می شود که:کارت سال گذشته را دارم و کارت امسالم پیش آقای نجفی رییس هیات فوتبال استان است.برای گرفتن کارت نزد آقای اصلانی رفتم که ایشان اعلام کرده گویا کارت من پیش رییس هیات است و باید شخصا برای گرفتنش اقدام کنی.من هم یک بار اقدام کردم که منشی رییس هیات اعلام نموده آقای رییس نیستند.

 

نکته جالب توجه ماجرا اینجاست که گفته می شود دوستان اعلام کرده اند ناظر بازی برای” آی دی” کارت عکاس بوشهری اعلام نیاز کرده که اتفاقا این درخواست کارت از سوی مسئولان مربوطه به مهدی جعفری عکاس برجسته بوشهری که اتفاقا او هم در ورزشگاه مشغول ثبت تصاویر بوده،گفته نشده و هیچ کس چنین درخواستی از مهدی جعفری و حتی فردی که معمولا خیلی اندک برای عکاسی حضور میایبد ،نداشته تا مشخص شود این اتفاق کاملا از روی ایده و نظرهای شخصی و احتمالا کهنه،طراحی شده است!

 

در ادامه این گزارش باید عنوان کرد که بر خلاف همه عکاسان و خبرنگاران استان،تنها کارت امیر احمدی در کشوی آقای رییس باقی می ماند و گرنه همگی از مجید اصلانی کارتهای خود را دریافت نموده اند.حالا چرا کارت عکاس بوشهری پیش شخص رییس هیات فوتبال مانده امری است که بدون تعارف نیاز به واکاوی دارد،شاید ماجرای عکس نگرفتنی در میان باشد که اگر اینگونه باشد باید فاتحه این فوتبال را خواند! شاید هم مسئله به حضور علی احمدی کمک داور آینده دار بوشهری در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان استان مرتبط باشد که نشان از همان اختلاف کهنه اداره کل و هیات فوتبال دارد و باید باز هم تاسف خورد که چنین مسئله ای در فوتبالی رخ می دهد که برخی برای آن شعار تعامل را سر می دهند و اما این ماجرا….

 

آنچه کاملا واضح و مشخص است،رفتار عجیبی بود که در ورزشگاه شهید بهشتی خیلی ها آزرده خاطر کرد.معمولا در استانهای دیگر برای جذب افرادی مانند عکاس که بدون دریافت ریالی دوربین به دست و تنها به عشق خدمت به ورزش راهی ورزشگاه می شوند در تلاشند نه اینکه باعث بریدن آنها از میادین ورزشی شوند!

 

امیر احمدی کیست؟این پسر در طول چند سال گذشته و با اشتیاق فراوان با حضور در استادیوم های مختلف استان کار عکاسی را آغاز کرد تا بتواند در روزهای قهر مردم با توپ در استان بوشهر ،تصاویر فوتبال را در سایتهای مختلف خبری و معتبر استان به نمایش بگذارد.فوتبال بوشهر افرادی نظیر مهدی جعفری،محمد زائری و همین پسر نجیب زاده بوشهری را برای ثبت تصاویر نیاز دارد و فریاد می زند،چرا که همواره میزهای مختلف برای همه افراد ماندگار نبوده و تنها نام نیک آنهاست که در قاب دل اهالی فوتبال باقی می ماند.

 

کافیست روزهای مختلف هفته سری به ورزشگاه پیر شهر بزنید تا این پسر را در بازی های رده پایه فوتبال ببینید که با وجود گرما و سرمای شدید ،به عشق خدمت به همین آینده سازان دوربین به دست مشغول کارش است و هیچ کس صدایی از وی نمیشنود اما خیلی زود و در طول کمتر از سه سال به چهره ای محجوب و محبوب نزد فوتبالی ها تبدیل شده است!

 

شاید با خروج این عکاس ورزشی که اتفاقا در سالهای گذشته برای هیات فوتبال و در مراسمات مختلف کم عکاسی نکرده ،مشکلات این فوتبال حل شود!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.