کردجهان بازیکن ایرانجوان:اینجا در یک اتاق کوچک زندگی میکنیم،چگونه باید انتظارات را براورده کنیم؟برابر استقلال دست و پا بسته نیستیم

شناسه خبر: 4400
تاریخ انتشار: 17 آبان 1396

اویس کردجهان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: استقلال یکی از تیم های مطرح و شایسته کشور است ولی با این وجود برابر آنها تیم دسته و پا بسته ای نخواهیم بود.
وی بیان کرد: تا بازی با استقلال در جام حذفی نزدیک به ۶ بازی در لیگ دسته یک داریم که در صورت موفقیت در این بازی ها استقلال نیز روی ایرانجوان حساب ویژه ای باز می کند.
کردجهان گفت: با توجه به اینکه اکنون در رتبه های پایین جدول قرار داریم اولویت کنونی این تیم ارتقا و فاصله گرفتن از رتبه های پایین جدول است.
وی افزود: اکنون تیم ایرانجوان با مشکلات مالی بسیار زیادی همراه شده و در سه هفته گذشته نیز مسئولان تنها و تنها به بازیکنان وعده می دهند و خبری از رسیدن کمک مالی به تیم نیست.
کردجهان گفت: خودم به عنوان یک فوتبالیست در زندگی شخصی خود با مشکل برخورد کردم و قادر به تامین نیازهای خانواده نیستم و این مشکل به جایی رسیده که فرزندم نیز به دلیل نداشتن شرایط مالی مناسب تفریح از او گرفته شده است.
وی افزود: اکنون محل اقامت خانواده ام در بوشهر نیز در یک اتاق کوچک است و بدون شک بازیکنان ایرانجوان با تجربه چنین شرایطی نمی توانند انتظارات تیم را برآورده کنند.
کردجهان گفت: مشکلات مالی اکنون باعث اختلاف در خانواده یکی از بازیکنان تیم شده ولی با این شرایط نیز هیچکس پاسخگوی بازیکنان ایرانجوان نیست.
وی ادامه داد: در شراط کنونی چنانچه استانداری و شورای شهر از ایرانجوان حمایت نمی کردند نیز شاید در تامین غذای روزانه نیز با مشکل روبرو بودیم.
کردجهان ادامه داد: اکنون ۲ تیم ایرانجوان بوشهر و شاهین رقابت بیش از حدی پیدا کرده اند که این رقابت تبدیل به لج و لج بازی شده است.
وی گفت: بدون شک در صورتی که این ۲و تیم در کنار هم باشند زمینه حمایت بهتری از آنها فراهم می شود.
ایرانجوان بوشهر اکنون با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم لیگ دسته یک قرار گرفته و در جام حذفی نیز براساس قرعه کشی صورت گرفته در آذر ماه باید در تهران به مصاف استقلال تهران برود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.