گزارش روز/ اعتراض باشگاه کارگز بنه گز به رای صادره در مورد رقابتهای لیگ برتر جوانان استان،عبدی پور :قانون را اجرا کردیم

شناسه خبر: 4434
تاریخ انتشار: 20 آبان 1396

رای انضباطی دیدار تیمهای کارگر بنه گز و فجر بوشهر در رقابتهای لیگ برتر جوانان استان بوشهر با اعتراضاتی از سوی مسئولین باشگاه تنگستانی همراه شده است.

 

عالی پور سرپرست تیم جوانان کارگر بنه گز:همه هزینه های برگزاری بازی را یک روز قبل پرداخت کردیم

به گزارش فوتبال بوشهر هادی عالی پور سرپرست تیم جوانان باشگاه کارگر بنه گز در گفتگو با خبرنگار ما این توضیحات را مطرح کرد:واقعیت این است که مانند همه بازی های تیمهای مختلف باشگاه که البته دو فصل است در رده های پایه سرمایه گذاری کرده ایم،فیش واریزی برای برگزاری بازی ما و باشگاه فجر بوشهر را مانند همیشه یک روز قبل از برگزاری مسابقه پرداخت کردیم.متاسفانه بازی لغو گردید و اکنون که رای کمیته مسابقات مبنی بر نتیجه ۳بر۰ به سود مهمان بوشهری اعلام شده و من اینجا اعلام میکنم هیچ کوتاهی از سوی تیم ما انجام نشده و معلوم نیست چرا چنین تصمیمی گرفته شده است.بازی ما و فجر صبا قرار بود ساعت ۱۷ روز سی و یک شهزیور ماه در اهرم برگزار شود که به دلیل عدم حضور نیروی محترم انتظامی، داور و ناظر مسابقه  برای آغاز بازی اعلام امادگی نکردند.

 

سرپرست تیم جوانان کارگر بنه گز در ادامه گفت:مبلغ ۴۶۰۰۰۰ تومان فیش واریز برای برگزاری بازی را یک روز قبل واریز کردیم و حتی امبولانس هم راس ساعت در ورزشگاه حضور پیدا کرد .در همین تاریخ و با توجه هفته دفاع مقدس و برگزاری مراسم رژه در سراسر ایران اسلامی امکان حضور آنها در ان ساعت و تاریخ وجود نداشت که حتی نامه فرماندهی انتظامی شهرستان تنگستان نیز موجود است اما در کمال تعجب اکنون شاهد هستیم کمیته مسابقات نتیجه بازی را ۳ بر ۰ به سود فجر صبا اعلام نموده و این در حالی است که تیم خوب ما در کورس رقابت برای قهرمانی تلاش میکند ! روز مسابقه و در حالی که لباس اول باشگاه ما زرد است و تیم رقیب ما تنها یک لباس داشت ،با وجود میزبانی که حق مسلم ما بود اما به بچه های تیم اعلام کردم با لباس دوم حاضر به بازی خواهیم شد تا مهمان ما که تنها یک لباس دارد از این بابت اذیت نشود و بازی در یک فضای کاملا جوانمردانه برگزار شود اما مشکلات از جای دیگری بود!

 

عالی نژاد مدیر عامل کارگر بنه گز:این رای عادلانه نیست و اعتراض دارم!

علی عالی نژاد مدیر عامل و مالک باشگاه کارگر بنه گز نیر در این باره تصریح کرد:این رای عادلانه نیست و برای گرفتن حق جوانان تنگستانی هر اقدام قانونی که نیاز باشد انجام خواهیم داد . من از این ناراحتم که بچه های کارگر بنه گز  بدون باخت در لیگ برتر جوانان حضور دارند چرا باید بدون برگزاری بازی، بازنده اعلام شوند .این در حالی است که هفته دفاع مقدس و اعلام نیروی انتظامی مبنی بر عدم حضور نیروهایش برای برگزاری بازی را کاملا میپذیرم چرا یک امر ملی و انقلابی ضرورتش بر هر کار دیگری از جمله ورزش و فوتبال مهمتر است . تازه انها با ارسال یک نامه به اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان  موضوع را اطلاع رسانی کرده اند اما نمیدانم چرا دوستان در هیات فوتبال و کمیته مسابقات حاضر به برگزاری مسابقه در یک روز دیگر نبوده و نیستند!

 

مدیر عامل باشگاه کارگر بنه گز ادامه داد:روزهایی که در فوتبال بزرگسالان فعالیت و تیمداری کردیم،مسئولی به کمک ما نیامد تا مجبور به فروش امتیاز باشگاه شویم حالا هم که در رده جوانان و کلا فوتبال پایه از جیب شخصی و به عشق جوانان مستعد تنگستانی تیمداری میکنیم برخی گویا ناراحت هستند! تیم ما بدون شکست در جدول  و در کورس قهرمانی قرار دارد و حالا بچه های من از این رای ناعادلانه سرخورده و بی انگیزه شده اند. همان روز شخصا به آقای عبدی پور مسئول کمیته مسابقات استان تماس گرفتم که جواب تلفن من را نداد.بعد از این اتفاقات نامه نگاری ها و مکاتبات خود را انجام دادیم و حتی دوستان در هیات فوتبال خواستار نامه نیروی انتظامی شدند که نامه را نیز در اختیارشان گذاشتیم.اما کمیته مسابقات نتیجه را ۳بر ۰ به سود فجرصبا اعلام کرد.

 

عالی نژاد که از رای صادره ناراحت است تاکید  کرد:ما که نمیتوانیم برای نیروی انتظامی تعیین تکلیف کنیم و تازه ان روز یک روز ملی بود که برای هر ایرانی ارزشمند است.چرا هیات فوتبال در این شرایط حساس باید چنین اقدامی انجام دهد و حق بچه های ما ضایع شود، نمیدانم! من در طول این سالها هیچ مشکلی با عوامل هیات فوتبال نداشته و ندارم چه ایرادی دارد بازی در یک روز دیگر برگزار شود و نتیجه آن در زمین مشخص گردد؟ نمی خواهم حرفی بزنم اما جریمه ها بیداد می کند و این برای همه آنهایی که تیمداری می کنند واقعا سخت است!

 

در ادامه همین گزارش و برای اینکه اصل صداقت در ارائه این گزارش را رعایت کرده باشیم به سراغ پرویز عبدی پور رییس کمیته مسابقات هیات فوتبال رفتیم .

 

عبدی پور:قانون را طبق بخشنامه اجرا کردیم

وی در این باره گفت:طبق آیین نامه کمیته مسابقات و بخشنامه ای که در سایت هیات فوتبال و کانال رسمی منتشر کرده ایم،در صورت عدم حضور امبولانس و نیروی انتظامی که بر عهده تیمهای میزبان می باشد ،نتیجه مسابقه ۳بر۰ خواهد شد.هیچ کار غیر قانونی را انجام نداده ایم .

 

ناظر بازی آن روز حدود ۵۰ دقیقه صبر کرد و وقتی نیروی انتظامی نیامد داور مسابقه اعلام کرد نمی تواند بازی را برگزار کند و ما هم طبق بخشنامه مورخ ۲۹/۵ ۹۶ بازی را ۳بر۰ به سود فجر صبا کردیم.شاید اگر دوستان ما در باشگاه کارگر بنه گز یک روز قبل اطلاع میدادند تصمیم دیگری می گرفتیم اما در این مورد تنها به اجرای قانون اکتفا کردیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.