صیادی مربی تیم جوانان پاس گناوه:مشکلات مالی عمده ترین دلیل رکود فوتبال در شهر گناوه است

شناسه خبر: 4459
تاریخ انتشار: 21 آبان 1396

در فوتبال پایه استان مربیان زیادی فعالیت میکنند که بدون ادعا و با کمترین چشمداشت به امر  آموزش بازیکنان نوجوان و جوان در شهرستانهای مختلف می پردازند.

 

فضل الله صیادی مربی جوانی که در ۲۸ سالگی یکی از همان زحمتکشان فوتبال گناوه به شما می رود.پاس گناوه در طول چند سال اخیر یکی از باشگاههایی لقب گرفته که برای پرورش نسل جدید فوتبال گناوه سرمایه گذاری گسترده ای انجام داده و برای قهرمانی تلاش میکند.

 

این مربی جوان که به همراه پاس گناوه در لیگ برتر جوانان استان برای قهرمانی میجنگد در ابتدای معرفی خود می گوید:خیلی زود و بر اثر یک مصدومیت شدید دوران بازیگری من خاتمه یافت اما علاقه من به فوتبال انتهایی نداشت و همین امر باعث گردید برای مربی گری انگیزهای فراوانی داشته باشم.

 

صیادی ادامه داد:سطح رقابتهای لیگ استان بسیار بالاست و جوانان استان در شهرهای مختلف برای دیده شدن ،بسیار با انگیزه کار میکنند تا جاییکه اعتقاد دارم نسل خوبی برای آینده نه چندان دور فوتبال استان در راه است.واقعیت این است در شهرستان گناوه سال به سال شرایط رسیدگی به فوتبال پایه سخت تر می شود که عمده ترین دلیل ان مشکلات مالی تیمهاست!

 

این مربی جوان فوتبال گناوه با بیان اینکه اینقدر مشکلات مالی روی تیمهای استان از جمله شهرستان گناوه فشار آورده که امکان دارد اگر تیمی در رقابتهای شهرستان شرکت کند تنها هدفش شرکت در بازیهاست وگرنه انگزیه چندانی شاهد نیستیم!

 

مربی تیم جوانان پاس گناوه تصریح کرد:امیدوارم تیمهای کشوری ما در لیگهای سه و دو و حتی یک از بازی دادن بازیکنان ۱۷،۱۸ ساله ترسی نداشته باشند و به این جوانان بها دهند تا فوتبال استان باز هم بتواند این روند رو به رشد را ادامه دهد.همین لیگی که ما اکنون در ان مدعی جدی قهرمانی هستیم با حضور انبوهی از بازیکنان مستعد همراه است که بدون تعارف می توانند ستاره های آینده فوتبال ایران باشند.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.