لیگ برتر بزرگسالان استان،شاهین عامری هر هفته دست نیافتنی تر می شود!

شناسه خبر: 5543
تاریخ انتشار: 26 آذر 1396

مرتضی خضری: با پایان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال استان بوشهر نه در صدر تغییری به وجود آمد و نه در انتها روزنه امیدی پیدا شد. شاهین عامری صدرنشین مسابقات این هفته هم برد تا جای تردید باقی نگذارد. این تیم ۳ بر ۱ پرسپولیس نوین برازجان را مغلوب کرد. آریا خورموج با شکست ۲ بر صفر نصر سردار بردخون اما و اگرها را برای سقوط نماینده بردخون برداشت. سپاهان بوشهر با شکست امید گناوه جای خود را در مکان دوم مستحکم کرد و امید را یک پله سقوط داد. این دیدار با نتیجه ۲ بر ۱ به سود سپاهان خاتمه یافت. صفا دیر تنها میزبان شکست خورده این هفته بود. نماینده دیر ۱ بر صفر در مقابل جام جم مغلوب شد. این شکست صفا را به لبه تیغ نزدیک‌تر کرد. وحدت دویره جنگید تا به سه امتیاز در مقابل سیراف برسد. این تیم برای صعودی اندک ۲ بر ۱ سیرافی را شکست داد که دیگر احسان رحیمی را بر روی نیمکت ندارد و شاهین چغادک هم با یک گل ششمین شکست پرسپولیس دیلم را رقم زد. دیلم باخت ولی یک پله در جدول صعود کرد.

***

هر هفته که از لیگ می‌گذرد شاهین عامری دست نیافتنی تر می‌شود. این تیم با شکست ۳ بر ۱ پرسپولیس نوین برازجان همچنان با اختلاف ۸ امتیاز صدرنشین است. در این دیدار دو تیم فوتبال خوبی را ارائه دادند ولی پرس شاهین نگذاشت پرسپولیس نفسی به راحتی بکشد و همکاری محمد دهقان و میلاد دریانورد منجر به گل اول بازی شد. دریانورد این گل را به ثمر رساند. محمد دهقان که روز خوبی را سپری می‌کرد شاهین را صاحب یک ضربه پنالتی کرد که این ضربه را عباس صفری تبدیل به گل کرد. در نیمه دوم شاهین به گل سوم هم رسید. پاس محمد حیدری به رضا فرهمند رسید و این بازیکن گل سوم شاهین را هم به ثمر رساند. تنها گل پرسپولیس نوین هم از روی نقطه پنالتی به دست آمد. ابتدا رضا اسماعیل‌پور ضربه پنالتی را زد که این ضربه در برگشت به امین غضنفری رسید و این بازیکن تنها گل برازجان را به ثمر رساند.

پرسپولیس نوین برازجان در این بازی پنج بازیکن خود را در اختیار نداشت.

***

وحدت دویره از جمله تیم‌هایی‌ست که باید تلاش زیادی انجام دهد تا میهمان لیگ در فصل آینده باشد. این تیم میزبان سیراف کنگان بود که در نهایت موفق به کسب سه امتیاز شد. در این بازی ابتدا میزبان به گل رسید. یک اشتباه در خط دفاعی وحدت توپ را به عقیل ربیعی رساند و این بازیکن میهمان را یک بر صفر پیش انداخت. بازیکنان وحدت در همان نیمه نخست این گل را جبران کردند. محسن بجلی زننده گل وحدت بود. در نیمه دوم حملات وحدت باعث شد تا جواد بلوچ خو مدافع سیراف دچار اشتباه شود و وحدت به یک پنالتی برسد. این ضربه را بهنام شریفی پور به گل پیروزری بخش وحدت تبدیل کرد. وحدت با این پیروزی شرایط خود را بهتر کرد اما همچنان در منطقه قرمز جدول است.

سیراف بعد از بازی با سپاهان بوشهر به دلیل مشکلات مالی تمرینات خود را تعطیل کرد. این تیم حالا هم مشکل مالی دارد و هم احسان رحیمی را از دست داده است.

***

آریا خورموج در این هفته به دیدار تیمی رفت که تنها دو امتیاز دارد و در انتظار پایان لیگ لحظه شماری می‌کند. آریا در این هفته دو بر صفر نصرسردار بردخون را مغلوب کرد و در جایگاه چهارم جدول باقی ماند. در این دیدار باز هم عبدالوهاب بک‌زاده نقش آفرینی کرد و نگذاشت حریف بردخونی به گل برسد. آریا در وقت‌های تلف شده نیمه نخست از روی یک ضربه آزاد مستقیم به گل رسید. ضربه حامد تیموری را سنگربان حریف نتوانست مهار کند و توپ به امین‌اله کهن رسید تا اولین گل بازی به نام کهن ثبت شود.

در نیمه دوم هم میزبان از روی روی ضربه آزاد مستقیم به گل رسید. توپی که رزمجو بر روی دروازه فرستاده بود با ضربه سر علی احمدی راد به گل دوم تبدیل شد.

***

شاهین چغادک با یک گل پرسپولیس دیلم را از پیش رو برداشت. شاهین هم مانند چند تیم انتهای جدول با ترس و دلهره این هفته‌ها را طی می‌کند. در نیمه نخست دو تیم جنگیدند تا پیروز به رختکن بروند که در این بین شاگردان عطایی موفق عمل کردند و با گل حسین خلیلی پیروز به رختکن رفتند.

در این بازی خط دفاعی چغادک روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و از تنها گل زده شده در این بازی به خوبی حفاظت کرد.

***

صفا دیر که در مکان یازدهم جدول قرار گرفته است میزبان جام جم جم بود اما از میزبانی خود طرفی نبست و یک بر صفر مغلوب جام جم شد. جام جم که در جایگاه سوم جدول است در نیمه نخست با گل محمد بهرامی بهروسی پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم بازی درخشان بهادر عباسی در خط دفاعی جام جم نگذاشت صفا به گل برسد. صفا با این شکست در مکان یازدهم باقی ماند.

***

امید گناوه در این هفته شکست خورد تا تنها نماینده گناوه در لیگ برتر استان در محدوده خطر باقی بماند. این تیم دو بر یک مغلوب سپاهان بوشهر شد. سپاهان دومین تیم جدول بازی را خوب شروع کرد و خیلی زود به گل رسید. ارسال مهران زنده بادیان و ضربه سر فرهاد سعیدی اولین گل بازی را در بر داشت. در نیمه نخست فرهاد و علی جامعی دو فرصت گلزنی هم داشتند که از دست رفت. در نیمه دوم قبل از این‌که امید به گل برسد ناصر دهداران با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا سپاهان دقایق باقی مانده را با یک یار کمتر بازی کند. امید که با اخراج دهداران شرایط بهتری را پیدا کرده بود بر توپ و میدان مسلط شد و با ورود مسلم عزیزی به گل رسید. پاس مسعود برفی و ضربه عزیزی بازی را مساوی کرد. سپاهان برای رسیدن به سه امتیاز ۸۸ دقیقه صبر کرد و از روی یک کرنر به گل برتری رسید. ضربه کرنر ارسالی با شارژ هادی جمهوری همراه شد و در تیر دوم رسول پولادی دروازه میهمان را برای بار دوم باز کرد.

رضا فروزان کمالی بهترین بازیکن امید در این دیدار بود.

مهران زنده‌بادیان، رضا باجوند مدافع جوان و حسین محمودی از بهترین‌های سپاهان بودند.

 

منبع:یاران سبز


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.