زاهدی‌فر: مصدومیتی در بخش داوری نداشته‌ایم/باید خودمان را با شرایط وفق دهیم

شناسه خبر: 26099
تاریخ انتشار: 02 تیر 1399

داور فوتبال کشورمان گفت: خوشبختانه با توجه به تمرینات انفرادی داوران، آسیب‌دیدگی در این بخش نداشتیم.

محمدحسین زاهدی فر درباره شروع فوتبال و شهرهایی که در وضعیت قرمز قرار دارند، اظهار داشت: ما باید به نوعی خودمان را با شرایط موجود وفق دهیم. فوتبال هم یک صنعت است، شاید در کشور ما این گونه نباشد اما خیلی از جوامع صنعت شان بر اساس فوتبال می‌چرخد.

وی افزود: باید با تغییر قوانین و مقررات خودمان را با این شرایط وفق دهیم. شرایط سخت است چون قبلا چنین چیزی نبوده و حتی پیش بینی نمی کردیم این اتفاقات رخ دهد. یکسری پروتکل‌ها پیش‌بینی شده که امیدواریم با انجام صحیح آنها بتوانیم فوتبال را سالم برگزار کنیم تا اتفاق خاصی برای کسی رخ ندهد.

این داور فوتبال کشورمان در خصوص افزایش مصدومیت بازیکنان و اینکه وضعیت بدنی داوران چطور است عنوان کرد: تا امروز خبری از مصدومیت همکاران نبوده است. شاید فوتبالیست ها با توجه به تمرینات فشرده و سختی که بعد از آزاد شدن تمرینات گروهی داشتند این اتفاق برایشان رخ داده است اما داوران به صورت انفرادی تمرین کرده‌اند به همین دلیل کمتر متضرر شده‌اند.

زاهدی‌فر خاطرنشان کرد: امیدوارم هیچ خبر ناراحت کننده ای در زمینه مصدومیت داوران نشنویم چون مصدومیت در داوران اتفاق بسیار ناگواری بوده و رسیدن به سلامتی زمان‌بر است. آنچه مسلم است این که خوشبختانه تا الان هیچ کدام از همکاران آسیبی ندید‌ه‌اند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.