به بهانه برگزاری یک جلسه مهم در شهرداری/ ورود کنید ،نظارت کنید اما “پا” روی گلوی این فوتبال نگذارید!

شناسه خبر: 34064
تاریخ انتشار: 07 شهریور 1400

بعد از پایان رقابتهای لیگ دسته اول و روی کار آمدن شورای شهر جدید ،پیش بینی می شد که نگاه اعضای شورا به مسئله تیمداری شاهین زیر نظر شهرداری متفاوت تر از هر زمان دیگری باشد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر وقتی دوربین خبرنگاران ما راهی جلسه شبانه ساختمان شهرداری شد تا گزارشی از یک جلسه چند ساعته را ضبط کند ،آنچه که در ویدیو ها به چشم آمد عدم امیدواری برای تیمداری تحت عنوان شاهین شهرداری در رقابتهای لیگ دسته اول فصل آتی بود !

در این میان چند نکته مهم در خروجی تحریریه ما قرار میگیرد که قضاوت آن با افکار عمومی است و آنهایی که برای فوتبال و قشر جوان تصمیم گیری خواهند کرد باید همه این زاویه های مهم را در نظر بگیرند.

در صحبتهای پورکبگانی به عنوان رئیس شورا کاملا مشخص بود که او نمیخواهد خودش را درگیر خیلی مسائل کند و تنها به نامه شهرداری مبنی بر عدم توانایی در تیمداری بسنده کرد اما بارها گفت نصف بار را شاهینی ها بر دوش بکشند و مابقی را شورا و شهرداری!

برخی منتقدان تیمداری و مدیریت دو سه سال اخیر شاهین شهرداری از بریز و بپاش های این سالها گلایه دارند و دوست دارند برخی نکات شفاف سازی شود که البته بعید است اتفاق جدیدی رخ بدهد اما برخی اعتقاد دارند می شود با اندک هزینه منطقی و درست تیمی جوان و بومی را برای لیگ آتی آماده کرد که در نهایت ۱۰ میلیارد تومان هزینه داشته باشد.

مربی بومی ،بازیکنان بومی و نظارت مستقیم بر همه عوامل تیمداری می تواند شاهینی ها را امیدوار کند با این مبلغ حدود ۱۰ میلیارد تومانی هم می شود در لیگ حاضر شد ،تیمداری کرد،بازیکن جوان ساخت و تحویل تیمهای بزرگ ایران داد.منتقدان شاید حق داشته باشند که عنوان کنند چرا برای هر سفر تعداد زیادی افراد غیر مسئول به همراه تیم باشند یا چرا در یک نیم فصل یکی دو جین بازیکن به تیم بیایند و در نهایت نیم فصل رفتنی شوند! مگر همین بچه های استان چه کم دارند که اینگونه هزینه های غیر منطقی انجام شود!

برخی اعضای شورا که در این جلسه حاضر نبودند در مصاحبه های بعد از این نشست عنوان کردند که رسیدگی به وضعیت آرامستان تنگک مهمتر از این اتفاق ورزشی است که با احترام به همچین دیدگاهی باید گفت:هر کاری به جای خود نیکوست.آرامستان تنگک و آن جاده خاکی در شان هیچ بوشهری نیست و باید خیلی زود به ترمیم آن منطقه پرداخت اما یادمان باشد ورزش و صد البته فوتبال بخش لاینفک زندگی بوشهری ها بوده و خواهد بود چرا که مردمان این دیار با فوتبال زندگی میکنند .

همین دو ستاره { مهدی طارمی و مهدی قایدی که به تازگی محمد محبی هم به جمع آنها اضافه شده }سفیران فوتبال بوشهر در اروپا و آسیا لقب گرفته اند که از دل همین آب و خاک رشد کرده اند و مایه مباهات بوشهری ها هستند.

اتفاقا ورود کنید،دخالت کنید و مانع از بی حساب و کتاب خرج کردن شوید اما فوتبال را از این مردم نگیرید چرا که روح آنها را گرفته اید و این در ذهن اهالی فوتبال می ماند!

با یک بودجه درست و معقول به دو تیم شاهین شهرداری و ایرانجوان کمک منطقی کنید که اگر افراد کاردان در راس قرار بگیرند شاهین با ۱۰ میلیارد{در لیگ یک} و ایرانجوان با مبلغی کمتر {در لیگ دو}می توانند بخشی از آرامش شهر لقب بگیرند.

پورکبگانی در صحبتهایش عنوان کرد فردی فوتبالی است.دوران حضورش در ایرانجوان و مقاومت را به یاد داریم ،او آدم دست پاکی است که نشان داده راه سالم زندگی کردن را بلد است{هرچند نشان داده خیلی زود از کوره در می رود} اما به او توصیه میکنیم پایش را روی گلوی فوتبال نگذارد و با اندکی تامل و مشورت راهی برای رشد فوتبال در شهر بوشهر پیدا کند.

اگر شاهینی ها به تنهایی توان تیمداری داشتند هیچ وقت دست به دامن شهرداری نمیشدند و باید بپذیریم فوتبال در این مملکت جز با پول دولتی امکان پذیر نیست ،صد البته پولدارهای بوشهری رغبتی به تیمداری و حضور در فوتبال ندارند که این هم جای تعجب دارد!

تیمهای پایه بنام شاهین شهرداری با انبوهی بازیکن مستعد و جوان چشم انتظار تصمیمات شما هستند تا برای رسیدن به آرزوهای خود پیراهن تیم بزرگسالان را در اینده ای نزدیک بر تن کنند ،پس واجب است یک تصمیم شیک بگیرید و حال آنها را خوش کنید.میدانیم از برخی اتفاقات گذشته گله دارید که بعضا چرا این همه پول بیت المل هزینه شده که خروجی هم نداشته اما گناه پسر ۱۸ ساله تیم جوانان باشگاه چیست که با هزار آرزو این روزها تمرین میکند تا در تیم بزرگسالان دیده شود و روزی مهدی طارمی دیگری لقب بگیرد !

زمان زیادی به آغاز لیگ یک نمانده ،سال گذشته در آخرین روزها دوستان دست بکار شدند اما اکنون تا اندک زمانی باقی مانده کاری کنید که هواداران شاهین باز هم دلخوش به حضور در ورزشگاه شوند .باز هم میگوییم این بار خیلی بهتر از قبلی ها ورود کنید نظارت کنید که اتفاقا رسانه ها هم از نظارت دقیق شما بر هزینه های تیم استقبال میکنند اما یادتان باشد فوتبال قلب مردم بوشهر است.

والسلام


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.