خواجه گیری مدیر عامل پرسپولیس گناوه:نمی توانیم در لیگ سه شرکت کنیم،برخی در گناوه سنگ اندازی میکنند

شناسه خبر: 5565
تاریخ انتشار: 26 آذر 1396

یک هفته دیگر به اغاز مرحله دوم لیگ دسته سوم باقی مانده و تیمها برای صعود برنامه ریزی های لازم را انجام داده اند اما پرسپولیس گناوه مانند سالهای گذشته باز هم هیچ تمرینی را شروع نکرده و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار این تیم پرطرفدار شهر گناوه خواهد بود!

 

نصر الله خواجه گیری مدیر عامل این باشگاه در گفتگو با روزنامه پیام عسلویه ضمن ابراز نا امیدی از وضعیت تیم گفت:متاسفاه شرایط اصلا جالبی را نداریم و تیم هنوز یک جلسه تمرین را انجام نداده است.همه تیمها در این دور یا از ماه قبل تمرین کرده اند یا با صعود از دور اول آمادگی لازم را دارند اما اینجا هنوز مشخص نیست توانایی حضور را داریم یا خیر؟!

 

خواجه گیری ادامه داد:همه نگران وضعیت تیم هستند،طرفدار بنده خدا نگران،بازیکنان در وضعیت نامعلوم و این برای شهری مانند گناوه با این همه ثروت و منابع خوشایند نیست.فصل قبل هم بنا بر حضور نداشتیم اما در آخرین لحظات آقای خدری نماینده مردم در مجلس به کمک ما آمد تا بتوانیم در دقیقه ۹۰ در لیگ دسته سوم شرکت کنیم.اما امسال این حالت خیلی بحرانی تر است و باید دوستان مسئول فکری به حال پرسپولیس کنند.

 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گناوه در مورد کمکهای مطرح شده به تیمش تصریح کرد:کدام کمک ! برخی در گناوه به جز سنگ اندازی و دشمنی با فوتبال هیچ کار دیگری بلد نیستند.کارگروه تشکیل دادند و حتی در شورا قرار شد کمک شوداما به یکباره همه چیز برگشت که برای من هم جای تعجب دارد.شهرداری در مرکز استان تیمداری میکند،در شهرهای مختلف تیمداری میکنند اما به ما که می رسد برخی سنگ اندازی میکنند که مطمئن باشید آه هوادار ما پشت این جریانات خواهد بود.

 

وی تاکید کرد:پارسال شخص حجت الاسلام خدری نماینده مردم بوشهر و گناوه در مجلس پای کار بود و الحق که یاور ما بود.اکثر بازی ها در شهرهای مختلف شخصا حضور پیدا می کرد که همینجا از وی تشکر ویژه ای دارم.همین الان هم ایشان برای حل مشکل تیم در تلاش است و حتی صحبتهایی پیرامون این وضعیت تیم انجام داده که امیدوارم هر چه زودتر نتیجه دهد اما وقت از ان چیزی که فکرش را بکنید کمتر است و شاید موفق به حضور در بازی ها نشویم.ورودی امسال با بدهی پارسال که چک گذاشتیم مبلغی حدود ۶۰ میلوین تومان است و نمیدانم باید از کجا تامین شود.شخص نادر جعفری هم که هر چه داشته برای تیم داده و بیش از آنچیزی که دین داشته ادا کرده اما باور کنید با این وضعیت برخی به دنبال ناکامی ما هستند که نمیدانم دلیل خوشحالی آنها چیست!

 

 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گناوه در خاتمه گفت:دیگر با ۲۰ میلوین و ۵۰ میلیون نمیتوان تیمداری کرد و باید یکبار برای همیشه فکری به حال پرسپولیس با این همه هوادارش کرد.مردم در گناوه چه تفریحی دارند؟دلشان به همین فوتبال و تیم خوش است،چرا باید از داشتن حداقل امکانات بی بهره باشند آنهم در حالی که فوتبال در این شهر برای مردم یک عشق است که پرسپولیس هم برایشان اولویت محسوب می شود.مگر همین حضور در ورزشگاه بهترین تفریح برای آنها نیست مگر برد پرسپولیس شادی را به زندگی مردم نمیبرد؟ پس چرا هر سال باید داد ما از بی پولی و نداری به آسمان برود!

 

منبع:روزنامه پیام عسلویه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.