از ایرانجوان چه خبر؟سایه اعصاب و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تا نامه نگاری به بانک!

شناسه خبر: 5769
تاریخ انتشار: 05 دی 1396

ایرانجوان بوشهر طبق سنت و عادت این چند ساله خود باز هم در تعطیلات نیم فصل اسیر حواشی عجیب و غریبی می باشد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر از آغاز تمرینات این تیم هیچ خبری نیست و گویا قرار است اعتصاب جدیدی در راه باشد که این بار بازیکنان مصمم تر از قبل هستند و از شنیدن وعده های پوچ خسته شده اند!

 

از طرفی ماجرای بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه فاجعه جدیدی است که به نظر می رسد هنوز آن را جدی نگرفته اند.ایرانجوان بوشهر از نقل و انتقالات نیم فصل و ابتدای فصل آینده محروم است و حتی تلاشهای مجدانه محمد نجفی رییس هیات فوتبال بوشهر نیز تا این لحظه موثر واقع نشده ،با این حال مشخص نیست با عوامل و مقصران این حادثه تاریخی و تاسف بار برخوردی صورت خواهد گرفت یا کماکان همان روال گذشته ادامه پیدا میکند.

 

عادل فردوسی پور که در برنامه اش با احدی تعارف ندارد،با ماجرای عکس یادگاری و تیمی گرفتن مدیر عامل ایرانجوان در بازی با استقلال پرداخت که در نوع خود جالب توجه بود!

 

زمزمه جدایی چند بازیکن ایرانجوان در این روزها فضای رسانه ای استان را فرا گرفته و حتی غلام دلگرم سرمربی موفق آنها در مصاحبه با یک خبرگذاری معتبر خبر از کناره گیری خود داده است!

 

در حالی که همه بازیکنان و عوامل مدیریتی ایرانجوان چشم انتظار کمک ۳۰۰ میلیونی شهرداری و شورای شهر هستند،گویا یک نامه با امضا و سربرگ ایرانجوان به مدیریت بانک ملت بوشهر ارسال شده است.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.