علی رضا صمیمی : ۲ سال برای این قهرمانی برنامه داشتیم/ حقمان مقام اولی بود

شناسه خبر: 5979
تاریخ انتشار: 15 دی 1396

علیرضا صمیمی پس از پیروزی تیمش مقابل گیتی پسند و قهرمانی در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: به همه بازیکنان، کادر فنی و مدیریت و تماشاگران تیم مس تبریک می‌گویم چرا که همه برای قهرمانی زحمت کشیدند.

وی افزود: برای رسیدن به این قهرمانی باشگاه ۲ سال برنامه‌ریزی کرده بود، در لیگ نایب قهرمانی داشتیم و رتبه سومی هم کسب کرده بودیم اما امسال حق تیم ما بود قهرمان شود.
وی ادامه داد: همه بچه‌ها برای گرفتن جام قهرمانی همدل شده بودند، خوشحالم یک هفته زودتر به قهرمانی رسیدیم.
دروازه بان ملی پوش مس خاطر نشان کرد: امروز دو تیم یک بازی سطح بالا را به نمایش گذاشتند و اگر بنا به انتخاب ۵ بازی برتر باشد، این بازی جز آن‌ها قرار می‌گیرد.
صمیمی با اشاره به اینکه تیم مس در پایان بازی برای قهرمانی جنگید، گفت: بازی هوشمندانه و منطقی داشتیم و هر چند دقایقی از بازی عقب افتادیم اما در نهایت با درایت کادر فنی وسخت کوشی بچه‌ها برنده این بازی شدیم.
وی افزود: بازی گیتی پسند را خوب آنالیز کرده بودیم، نقاط ضعف و قوت، گیتی‌پسند را می‌دانستیم، اشتباهاتی هم در جریان بازی داشتیم اما در نهایت برنده شدیم و قهرمان امسال شدیم و بازی آخر تشریفاتی است.
دروازه‌بان مس تاکید کرد: فوتسال نیازمند بیشتر دیده شدن است. با توجه به جایگاه وقدرت فوتسال ایران در آسیا وجهان فوتسال می‌تواند جزء ۳ ورزش اول کشور شود.
صمیمی خاطر نشان کرد: درخواست من از مسؤولان ورزش این است که همان نگاهی که به فوتبال را دارند، به فوتسال داشته باشند چرا که می‌توانیم در آسیا و جهان مقام بیاوریم، خوشحالیم که نظرها نسبت به فوتسال تغییر کرده و می‌خواهیم در جام جهانی ۲۰۲۰ فینال را برگزار کنیم.

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.