در واکنش به اظهار نظر عجیب محمد طیبی پیرامون پارس جمی که رهایش کرد! می شود نیایی همان یکبار بس است!

شناسه خبر: 6101
تاریخ انتشار: 20 دی 1396

محمد طیبی مدافع تیم فوتبال القطر که در لیگ ستارگان کشور قطر بازی میکرده در اظهار نظری جدید و البته عجیب گفته برای کمک به پارس جنوبی جم از لیگ قطر جدا می شود و اولین گزینه اش تیمی است که ابتدای فصل رهایش کرد و رفت!

 

وی در گفتگو با یک خبرگذاری گفته چند پیشنهاد دارم اما اولویتم پارس جنوبی جم است و بعد به سایر درخواستها جواب می دهم!! ضمن احترام به این مدافع ۳۳ که ماجرای جدایی ابتدای فصل وی و همان اتفاقات قایم کردن پاسپورت و دست تارتار را در حنا گذاشتن یک طرف،ناراحتی شدید هواداران جمی از یک طرف دیگر را نباید فراموش کرد.

 

طیبی باید این را هم بگوید که باشگاه پارس جنوبی جم همچنان پیگیر شکایت خود از وی می باشد و یادش نرود روزی که قرارداد پر از دلار  عربها را به قرارداد قانونی خود با نماینده استان بوشهر به راحتی زیر پا گذاشت تا دوست مدیر برنامه او و البته خودش مثل آب خوردن تیم محبوب شهر جم را تنها بگذارند!

 

این را باید اضافه کرد که پارس جنوبی جم به لطف محسن فروزان و همه مدافعانش شکر خدا یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر را دارد و بعید است در منطقه دفاعی نیاز به مدافعی داشته باشد مگر آنکه اتفاقات خاص فوتبال ما باز هم تکرار شود!!

 

به محمد طیبی پیشنهاد می کنیم به همان پیشنهاد های دیگری که دارد فکر کند و از صمیم قلب برای وی در فوتبال آرزوی موفقیت داریم چرا که خاصیت مردم استان بوشهر همواره مهربانی بوده و خواهد بود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.