دلگرم پس از شکست سنگین تیمش مطرح کرد:بضاعت ما در همین حد است

شناسه خبر: 6265
تاریخ انتشار: 25 دی 1396

غلامرضا دلگرم بعد ازظهر یکشنبه پس از شکست سه بر صفر تیم ایرانجوان برابر تیم بادران تهران در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنان تیم ایرانجوان با دل و جان برای پیروزی تیم خود تلاش کردند.
وی با اشاره به متهم کردن بازیکنان به کم کاری از سوی هواداران خود اظهارکرد: بضاعت تیم ایرانجوان بوشهر در همین حد است و بازیکنان آن بیش از حد توان خود تلاش کردند.
دلگرم با اشاره به اثبات شایستگی بازیکنان تیم ایرانجوان در دوره های مختلف گفت: در دیدار با تیم بادران نیمکت تیم به دلیل محرومیت برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی در جریان بازی این تیم با مس خالی از بازیکن و مربی بود.
دلگرم ادامه داد: این تیم ۲ بازیکن جدید به نام علی قاسمی و حجت اسلامی نیز جذب کرده که به دلیل کم کاری در صدور کارت ، موفق به بازی با تیم بادران نشدند.
دلگرم در ارتباط با شرایط مالی تیم نیز گفت: تاکنون بطور میانگین حدود ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان تیم ایرانجوان پرداخت و مقرر شد تا قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان بخش دیگری از مطالبه کادر فنی پرداخت شود.
تیم بادران تهران با این برد ۳۷ امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند و تیم ایرانجوان نیز با این شکست با ۱۸ امتیاز به رده شانزدهم سقوط کرد.
ایرانجوان بوشهر در هفته بیستم بازی ها با نفت مسجد سلیمان و تیم بادران نیز با ملوان بندر انزلی دیدار می کند.

 

منبع:ایرنا


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.