هفته هجدهم لیگ دسته دوم/ دروازبان فولاد نوین در دقیقه ۹۰ تسلیم شاهینی ها شد!

شناسه خبر: 6279
تاریخ انتشار: 25 دی 1396

لیگ دسته دوم/ هفته هجدهم

شاهین شهرداری ۱    فولاد نوین اهواز ۰

 

گل دقیقه ۹۰ مصطفی علیخانی {شاهین شهرداری}

 

هفته هجدهم لیگ دسته دوم کشور برگزار شد و شاهین شهرداری در یک بازی سخت و سنگین با یک گل دیر هنگام موفق شد فولاد نوین اهواز را شکست دهد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر شاگردان حمید کللی فرد بعد از مدتها در ورزشگاه شهید بهشتی مقابل چشمان تماشاگران خودی ظاهر شدند تا به مصاف فولاد نوین مدعی صعود بروند.در این بازی که میلاد شعبانلو برای اولین بار برای شاهینی ها به میدان رفته بود تحت تاثیر درخشش دروازبان فولادنوین نیمه اول بدون گل خاتمه یافت.

 

میلاد صارمی ،عباس پورخسروانی و علی محمد چراغی در حملات متعدد شاهین شهرداری حضور داشتند اما عدم دقت در زدن ضربات آخر و درخشش مقداد مالکی درون دروازه فولاد نوین باعث شد تا یک نیمه بدون گل را شاهد باشیم.در نیمه دوم بهروز نوروزی مدافع خوش آتیه شاهینی ها مصدوم شد تا محسن ارزانی به جای وی وارد زمین شود و یکی از تعویض های حمید کللی فرد اجباری شود.

 

هر چه از روند بازی سپری می شد فشار حملات شاهین بیشتر می گردید اما یک دروازبان آماده و سرحال توپهای علیخانی ،صارمی و پورخسروانی را مهار کرد تا نقش اول بازی لقب بگیرد.تیم خوزستانی که از دقیقه ۶۰ و با اخراج ولید مشایی زاده ۱۰ نفره شده بود ،سعی داشت با یک بازی تاخیری و دل بستن به ضد حملات مسابقه را به پایان برساند که در دقیقه ۹۰ بازی مصطفی علیخانی چپ پای تکنیکی و تازه وارد شاهین شهرداری با شوتی زیبا تنها گل بازی و سه امتیازی را برای بوشهری ها به ثمر برساند.

 

این پیروزی پر حاشیه که برای شاهینی ها با مصدومیت نوروزی و شکستگی سر سلطانی همراه بود باعث شد تا تنها نماینده استان در لیگ دسته دوم ۲۹ امتیازی شود و در جایگاه سوم جدول قرار بگیرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.