غلام زارعی سرمربی جوانان ایرانجوان:در اصفهان با شیلنگ به ما حمله کردند،از هیات فوتبال بوشهر هیچ کس پیگیر حبس سه ساعته ما در رختکن نشد!

شناسه خبر: 6440
تاریخ انتشار: 29 دی 1396

دیدار تیمهای جوانان ایرانجوان بوشهر و پدیده اصفهان در اصفهان به جنجال کشیده شد!

به گزارش فوتبال بوشهر غلام رضا زارعی سرمربی تیم جوانان ایرانجوان بوشهر پس از اتفاقات عجیب این بازی روی خط برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش امد و گفت:متاسفم که در فوتبال و روزهایی که مربی گری میکنم باید این اتفاقات را تجربه کنم.این بازی با حضور تنها دو مامور نیروی انتظامی در اصفهان برگزار کردند و همان ابتدای بازی به ناظر مسابقه این مسئله را گوشزد کردم!

زارعی ادامه داد:بازی دو بر صفر باخته را به تساوی کشاندیم اما در پایان بازی بازیکنان و کادر فنی ما را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند تا جاییکه تا چند ساعت بعد از مسابقه در بیمارستان بودیم و حتی دروازبان ما از ناحیه زانو به شدت مصدوم شد.

وی تاکید کرد:پایان بازی با شیلنگ و اسلحه سرد به ما حمله شد که واقعا بعد از حدود بیست سال حضور در فوتبال از دیدن این صحنه ها شوکه شده ام!

سرمربی جوانان ایرانجوان با انتقاد از مسئولان هیات فوتبال استان بوشهر گفت:سه ساعت در رختکن حبس بودیم اما از بوشهر هیچکس جوابگوی ما نبود.با هزار بدبختی تیمداری میکنیم تا این جوانان پیشرفت کنند اما چرا در استان خودمان هم پیگیر مشکلات ما و فاجعه امروز نبودند که جای تعجب دارد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.